Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

regret ca mai parasit




Statusuri smechere nr.2:

Ochii negri sunt frumosi,dar putin periculosi,ochii verzi sunt mai draguti si te-ndemna sa-i saruti...




Statusuri smechere nr.3:

Te iubesc , dar las' ca-mi trece .




Statusuri smechere nr.4:

dragostea e o sageata ce iti face rani de foc...:( sufera cel ce iubeste...cel iubit i-si bate jok..:((




Statusuri smechere nr.5:

Nu vei mai gasi niciodata o persoana care sa te iubesca atat de mult ca mine....ma faci sa sufar mereu..eu te IUBESC...si cred ca si tu dar nu vrei sa-mi arati..:x

Cu toate astea...eu tot TE IUBESC!?




Statusuri smechere nr.6:

Poate ca te alintam , poate ca te iubeam,poate ca mam schimbat poate mam saturat,poate ca ceri prea mult , poate nu vreau sa aud,poate ca mie de ajuns,poate ce-a fost sa dus




Statusuri smechere nr.7:

vaii...m-am indragostit




Statusuri smechere nr.8:

Te iubesc, dar doar pt mine ..restul lumii nu stie :(




Statusuri smechere nr.9:

Regreti?Regreta!

Pt ca acum e prea tirziu

Am plecat si nu stiu cind mai vin.

Dragostea imensa pe care o purtam,

Se sterge din suflet

Ca pata de pe geam.

Iti aduci aminte,cind iti vorbeam

Cu soapte ferbinti dragostea iti sopteam.

Nu ai dat atentie,ai ignorat

Tot ce-a fost frumos acum sa spulberat...

A ramas doar ce e mai frumos

Amintiri frumoase si un timp dureros.

Asteaptama eu o sa revin




Statusuri smechere nr.10:

ochi kre nu se vad se uita...




Statusuri smechere nr.11:

un simplu TE IUBESC nu ti-ar arata kat d mult insemni u pt mn. u esti vitza mea




Statusuri smechere nr.12:

cand eram mic obisniuam sa le fac cu mana . acum mam calicit le arat oar un deget




Statusuri smechere nr.13:

Cand sfarsitul lumii va sosi,eu vreau sa mor la pieptul tau,pentru ca asa voi putea sta cu tine in cer




Statusuri smechere nr.14:

Mi-amintesc, eram un copil nebun

Cand am fost cu prima fata, parca-o vad si-acum

Ma privea atenta in ochi si in brate ma strangea

De parca vrea sa-mi spuna toata viata sa raman cu ea.

Amintiri frumoase am avut candva,

Privesc in urma si-mi curge lacrima

Dar n-am de ce si pentru ce sa ma caiesc

Acum am o fata pe care din suflet o iubesc.




Statusuri smechere nr.15:

DRAGOSTEA POATE PAREA UN LUCRU FRUMOS DAR IN SPATELE EI SE GASESTE DOAR SUFERINTZA....by MN...pt liviu




Statusuri smechere nr.16:

incep sa te urasc pentru ca mai umplut de vicii. sunt dependenta de tine; trag pe nas parfumul tau, bizar ce imi da fiori si ma ameteste; beau sperantele si visele cu tine ca si cum ar fi ultimele. te urasc pentru ca ma iubesti atat de mult, dar tu nu ai dreptul sa ma urasti pentru ca te ador...




Statusuri smechere nr.17:

ich liebe dich!!!.....atat tot..cred k e de ajuns..nu???




Statusuri smechere nr.18:

chiar dak ai pierdut iubirea acelei persoane nu te mai gandi la ea ci la vii tor fii invingator si vei fi fericit SA VA ZIK UN PROVERB FACUT D MN ''CU TUPEU SI INTRY P FILEU'';)




Statusuri smechere nr.19:

toti ma privesc.multi ma vor...doar unul ma are




Statusuri smechere nr.20:

nu te deranja sa ma deranjezi...deranjandu-ma te deranjezi degeaba...nu's!

asa q dnd!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu