Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Am TaLeNt ShI MaRe StIl...FaTa, SpAtE ShI PrOfIl;)

by Shanell




Statusuri pentru facebook nr.2:

e treaba mea cum mă îmbrak şi ....

doar a mea cum mă dezbrak,

cu cine, unde, când si cum o fak !




Statusuri pentru facebook nr.3:

si daca-ti face placere

sa provoci numai durere,...

Strange-ti degetu' la usa,....

Piei din calea mea, capusa!!!




Statusuri pentru facebook nr.4:

nu-mi strig durerea-n gura mare

(desi as face-o)

dar cui ii pasa?

ba ar mai zice

"in mortzii ma'sii,....lasa!!"




Statusuri pentru facebook nr.5:

is in cadere libera

shi nu ma pot opri

da' fraierilor,...

am plasa de protectie, elastica,

shi ma va arunca mai sus...

sh-atunci de ciuda vetzi muri...




Statusuri pentru facebook nr.6:

viata este o cutra si tu esti viata mea ,




Statusuri pentru facebook nr.7:

Sa nu te multzumeshti niciodata cu putzin; dak viatza itzi ofera lamai,.....cere-i shi Martini!



(doar n-ai fatza de limonada, ...)




Statusuri pentru facebook nr.8:

Eºti tare-n cleanþã doar când e multã lume,

Când eºti doar tu cu mine. spui cã au fost glume.




Statusuri pentru facebook nr.9:

TE-AM IUBIT SI TE IUBESC,... DU-TE ACASA CA GLUMESCCCCCCCC...




Statusuri pentru facebook nr.10:

dnd epilez gaina pe picioare




Statusuri pentru facebook nr.11:

Traim,....facem echilibristica prin viatza,

Dansam in ea k pe o atza,

K-ntr'o piesa de teatru,....

Dar aici,.... de ai rolul neinvatzat,

Nu-i nimeni sa itzi sufle,

Dak te-ai incurcat.




Statusuri pentru facebook nr.12:

a-nceput de ieri sa cada cate-un amarat pe strada, cu casetofonu-n mana, nemancat de-o saptamana




Statusuri pentru facebook nr.13:

Dupa Ce ca Esti Prost Mai Si Semnalizezi




Statusuri pentru facebook nr.14:

Pauzele lungi si dese,

Cheia marilor succese...




Statusuri pentru facebook nr.15:

Cf DaC iTi ApArE oBaBa In FaTzA? O LoVeStI pE lA sPaTe ItI uReZ cUtIt AsCuTiT




Statusuri pentru facebook nr.16:

Dak TU nu ma-ntelegi,....nu inseamna k-s

si prost




Statusuri pentru facebook nr.17:

Acum vreau chiar sa va spun.....eu am si racit akum:((((((




Statusuri pentru facebook nr.18:

Clasa noastra-i cea mai tare, jaluzele rupte are, scaune scrise cate vrei iar baietii se cred zei; tocilarii tac si-nghit, iar nebunii il trimit




Statusuri pentru facebook nr.19:

La adversari le dau eroare,

Nu vreau sa simta k' ma doare;

O sa ma jok ku mintea lor

sa uite kum ii chema shi ce vor.




Statusuri pentru facebook nr.20:

mutul ii spune surdului ca orbul se uita dupa schiop sa-l traga pe chel de par. un vot plzz



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu