Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Nimik nu poate fii perfect,

e k shi cum ai spune prostului k e deshtept!




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

get lost!




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Zik multi,...sau asha se zice: VIATZA MERGE INAINTE!....

Dar eu cred k:

VIATZA,...E O ZBATERE PE LOC,...

te zbati continuu modeland ca un fraier o forma care tine loc de iluzie...




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Diferentza dintre mn si ele , e K eu am personalitate, ceeea ce la ele nu vei gasi niciodata .....0_0 x_x




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile.




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

Cine mă place, mă place aşa cum sunt,.....

frumos,...destept si cu bani,

cu o gramada de fani.....




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

dezamagit de cei la kre nu ma asteptam,...

imi bag bocancii-n el de neam!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

traim in secolul vitezei,

dar alti-nteleg asta prost....

ca-si schimba fara rost

culoarea parului,.....masina sau iubitul...

nu vor sa-i prinda asa, demodati, sfarsitul...




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

am furat

am inselat

numa' la rau

m-am dedat =))




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

sunt prost da nu sunt cautat




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

yo no creo en los amores ni en el mundo de colores que hacen daño al final




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Dac-as fi o tarfulitza,as iubi un golanel...dr asa sunt cumintica, si iubesc doar un tembel...;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

Prietenia dintre două tipe,........utopie.

Prietenie sinceră,.......pleonasm.

Prietenia între un EL şi o EA........ posibilă, (măcar ipotetic).




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

foaie verde si-o aluna

hai ....nu mai latra la luna




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

La bac Bula s-ar cere la toaleta (nu k i-ar trebui, da' are "ceva" pitit acolo, de Strula kre shtia "ce shi cum") ; se preface k vomita, supraveghetorul il vede shi-i zice:

-Bula,...tzi-e rau? Du-te la toaleta!

Brusk, fatza lu' Bula din schimonosita devine radioasa shi-i zice:

- Dorintza ta-i comanda pentru mine, boss! :)))))




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

ma adresez fetelor cuminti, dragute si istete kare nu se kred "o diva" si am o problema ku acelea kare se kred: "fata ideala" :X




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

foaie verde ghiocel, profa' e k un purcel




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

La ce-s buni prietenii?....Pai....dak am avut o zi proasta, sa am cui impinge o vizita ...sa le-o stric shi p-a lor...




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

fraiere,...trece viatza pe langa tine.....shi tu nu o bagi in seama..




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

n-am sts..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu