Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Stii cum e,... cand esti calumea,...lumea te ia de prost!




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Te dai mare vedeta,....

Cica independenta,

Da,cand iti chioraie stomacu',...

Iar vii la babacu...




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Priveºte,.... fãrã pretenþia de a pricepe totul!




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

O batranica merge la pescarie.

- Domnu’, e proaspat pestele ?

- Pai nu vedeti ca este viu, cum sa nu fie proaspat ?!

- Bine, bine, maica… raspunde baba… vie sunt si eu…




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

NiCiOdAtA nU m-Am GaNdiT:-> cE-aR fIi dAcA m-As pUne Pe-Un NoR...sA zBoR!!:D D$N$D E@X: sE sTiU eI.... CN DERANJEAZA IGGNORU IL SALVEAZA




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

@ nu ma crezi în stare ? nici o problema, nu ma cred nici eu, d-aia fereste-te de ziua în care o sa prind tupeu .



Stii .. Speranta moare ultima!



Poate o alta ea îti va parea mai minunata . . Simpla. . Dar totusi COMPLICATA !



house_adelina98

daca vrei sa vb :)




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Ce faci pe o vreme ploioasa???Pui bicicleta in pat si dai la pedale:):):))




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

Barbatul: - In sfarsit! Am asteptat asta atata timp!

Femeia: - Vrei sa plec?

Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.

Femeia: - Ma iubesti?

Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!

Femeia: - M-ai inselat vreodata?

Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.

Femeia: - O sa faci sex numai cu mine?

Barbatul: - Sigur ca da. Cu orice ocazie.

Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?

Barbatul: - Ai innebunit?

Femeia: - Pot sa am incredere in tine?

Barbatul: - Da!

Femeia: - Iubitule!



... si acum, citeste de jos in sus ... scz de mass dar e prea tare sa nu-l citesti..... merita citit




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Iubita mea cu ochii ca cacaoa,

Ca cand te vad ma fac ca carameaua,

Ca cand aud cucu' ca canta,

Ma tot intreb:

-Ca care din mine?

-Ca care din tine?

-Ca care din noi doi canta mai bine?





DARIA MA NUMESC SHI PE TN TE IUBESK!***




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

punem mana de la mana si luam pe datorie




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Poate sunt eu mai ciudata,dar sunt o prietena adevarata.Poate ca nu sunt o vedeta cu fite-n cap si catei in poseta,dar e clara diferenta dintre noi doua:eu sufar,...tu te faci ca ploua, iar eu,daca te-ai ranit:fac de toate,ma agit,ca sa razi,sa iti revii.ESTI CINE A FOST SA FII!!!

By:Larisuka




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

era odata un roman si un maghiar intr-o barca pe Dunare si a venit o furtuna; romanu' se ruga: " Doamne, indura-te de noi ".....iar maghiarul si el se ruga:

" Doamne, in Dunare cu noi" ...

(( facut public de madalina))




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

Atata agitatie,.....creatori, manechine, prezentari, reviste, siteuri, emisiuni dar mai ales atatia bani....si toate astea doar pentru un biet ambalaj vremelnic pentru spirit!




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

m-am trezit luni, si m-am gandit marti, ca miercuri sa ma duc la scoala, dar cand am vazut ca dupa joi urmeaza vineri, am zis dc sa ma mai duc sambata, ca duminica nu se mai fac ore.




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Care-i diferenta dintre o blonda si o oglinda??

O blonda se abureste mai usor decat o oglinda:))

vot plzz,plzz,plzz (((/\))




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Heiii!....Vezi k tzi-ai uitat privirea pe trupul meu,...iatzi-o k vreau sa intru in piscina!




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

A.S.A.P asteapta sa agat puicute




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Doamna:

-Azi avem inspectie, dak va intreaba ce masini aveti raspundeti.Bula, dak te intreaba zici ca ai Ferrari.

Bula:

-Da doamna!

Doamna:

-George, ce masina ai?

Gheorge:

-Audi

Intarzie bula 15 min

doamna:ce masina ai Bula?

Bula:

-Ferrari

Doamna:

-Da de ce ai intarziat?

Bula:

-Mi-a cazut lantu'!

votati roby




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

Dnd,....plecat in vacantza intr-o insula exotica ( nu-tzi spun unde),...oricum undeva unde nici buzz-urile nu ajung!

(nashpa-i k nici banii nu prea...)




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Intotdeauna mai am ceva de spus dupa ce discutia s-a terminat.

C-asa imi place mie,...sa am ultimul cuvant, chiar daca-i ceao!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu