Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

ce cu ea o zi...:-j

cu mine toata viatza:X

eu printesa tah:X

ea doar zdreamta tah:)):P




Statusuri tpu nr.2:

H..............Ha...............Hai..................Hai s..........................Hai sa n.................Hai sa ne....................Hai sa ne f......................Hai sa ne facem timp sa vb impreuna(te gandeai la prostii nuh?)




Statusuri tpu nr.3:

Asta-i moda care-mi place, sa iubesc numai pustoaice.....Asta-i moda actuala cu o fetitza de la sc...:))...:x:P




Statusuri tpu nr.4:

sunt o bucurie ptr cei ce ma plac...si o preocupare ptr cei ce ma iubesc




Statusuri tpu nr.5:

ea e criminala,cu toţii o ştiţi !lasă figuranţii copleşiţi,de emoţii obosiţi!Ea e cea mai indicată dintre fetele cuminţi




Statusuri tpu nr.6:

baiat cu masina...caut fata cu benzina




Statusuri tpu nr.7:

i'm not bad...i'm innocent:X




Statusuri tpu nr.8:

Nu sunt solo in ploaie shi in vant...am cea mai boona mama d p pamant...poop si besk la mamy meu:*:*:*:X:X:X ....By fetitza smekerita ;););)




Statusuri tpu nr.9:

GooD GirL GonE BaD B-) :P




Statusuri tpu nr.10:

am fite de top model ... fata de firma CHANEL ... VERSACE ma ridikt... D&G ma ajutat... NIKE mia spus adevarat... k nu sunt un om ratat




Statusuri tpu nr.11:

catzelul meu vrea sa stie dak ma iubesti




Statusuri tpu nr.12:

sunt cuminte si te fac doar din cuvinte




Statusuri tpu nr.13:

Un dinamovist se duce la o bibliotek sy intreaba:-Avetzi caretea \"dinamo in champions league\" -DA in raftu q vise :)) =)) :P




Statusuri tpu nr.14:

Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time. I think I've forgotten this before




Statusuri tpu nr.15:

te iubesc in stil GABANA k esti doolce k bomboana de iubesc in stil ARMANI k sa moara toti dusmanii si cand nu mai am ce face te iubesc in stil VERSACE...by georgy




Statusuri tpu nr.16:

Am fytze de top model fata de firma CHANEL . VERSACE ma ridicat D&G ma ajutat NIKE mia spus adevarat k nu sunt om ratat io cu PUMA ma mandresc */* dupa CHRISTIAN DIOR ma topesc.(*..*) bY zuzuliK no.1




Statusuri tpu nr.17:

culmea culmilor:femeile vorbesc mai mult pt ca au 2 guri barbatii gandesc mai mult ptr ca au 2 capuri




Statusuri tpu nr.18:

In lumea asta exista 2 tipuri de persoane: Eu si cei care vor sa fie ca Mine




Statusuri tpu nr.19:

draci....... caut exorcist...sa vina repede preotuu`.....




Statusuri tpu nr.20:

Dak un picior de-al tau ar fi Pastele, iar celalalt Craciunul, pot sa te vizitez intre sarbatori? :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu