Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

era ora de franceza, era o galagie....; directoarea aude, vine si da afara pe cel mai galagios din clasa, apoi intreaba:

-unde-i prefesoaara voastra?... eu raspund:

-tocmai ati dat-o afara din clasa!..... si sincer..... asta nu-i status,.... e adevarul!




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Nu dau din coate decat la ora de sport,

Iar dak-mi ceri o felie

Eu itzi dau un tort...

Si-atunci de ce ma improsti cu noroi,

Si-mi spui k nu stiu sa ma port?




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

fytzele tale imi provoaca greatza,....

k ma doare capul pana dimineatza...




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Noi suntem copii cuminti spargem geamuri rupem dinti si le spunem la parinti ca suntem copii cuminti




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Sa nu-ti doresti fericire,....ci prilej de bucurie!




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

Foaie verde solzisor,

Tu dai BUZZ!!,

Eu dau ignore;;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

CAND STAPANU NU-I ACASA JOACA SOARECII PE MASA




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

te-am doryth si te-am yubith .......




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

o fata intra in biserica ....un baiat ii pune piedica.....iar popa din altar ....boule, nu fii magar =))=))=))




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Cu creasta-n cap shi tzigarea in gura

ma dau mare-n batatura...




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Tu,dragul meu, nu stii ce inseamna sa iubesti...ei bine, daca vei ramane asa si nu te vei schimba deloc, niciodata nu o sa stii ce este iubirea adevarata:):X:(




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

suna gratuit la 112 si primesti bonus o ambulanta:)):))=)):P:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

Porcul lu' nea' Andrei fuge repede de ei si alearga si mai fuge... se-mpiedica si plange... vine nea' Andrei si tipa ca porcu-i ranit... si mai zice incetisor: " Ba, al dracu' sa fie ala care mi-a omorat porcu'...":))=))




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Cel mai smeker din parcare......si parcarea-i goala!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

am vazut un bou in pod, ..




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mine fac un loc si pentru tine




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

♦♫♪

▄▀♦♦♫♪

▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♫♪♫♪♫♪♫

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫

▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪

▄▀▄▀▄♦♦♫♪

▄▀▄▀♦♦♫♪

▄▀▄♦♦♫♪

▄▀♦♦♫♪

▄ ♦♦♫♪

♦♦♫ººº




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Schimba-ti viata! Nu lasa sa te schimbe ea pe tine!




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

iti e rau,.. cum, asta inseamna ca te-ai uitat in oglinda@@




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

De ce insishti,...

Vezi k'ntre noi nimik nu se-nnoada?

Mereu pui fericirea ta pe primul lok

Vezi,..sa nu fie primul loc din coada!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu