Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

nu vreau sa fiu prizonier in viatza mea!.....M-ash plictisi!




Statusuri pentru facebook nr.2:

MuuLtE fItZe,MuLt TaLeNt ,AsT-aI sTiLuL mEu ReCeNt!!!!!!




Statusuri pentru facebook nr.3:

auzi papushel ..eu dy'n astia am fumat :-J




Statusuri pentru facebook nr.4:

A-nceput de ieri sa cada,

Cate un elev pe strada.

Si mai cad in continuare

De a tezelor teroare




Statusuri pentru facebook nr.5:

am gasit un inamik cu numele de pupik ...ti`l tr rpd ca e mik si l-am prostit...e mort dupa buzele tale daca nu te saruta moare




Statusuri pentru facebook nr.6:

Bula se intoarce de la scoala, cam amarat si-i prezinta tatalui carnetu' de note:

- Cred ca notele pe care mi le-ai adus cer o bataie zdravana.

- Nu te sfatuiesc s-o faci, taticule, profesorul nostru de matematica e campion la karate!




Statusuri pentru facebook nr.7:

La naiba cu ipocrizia colegiala!.....Fetele vor admiratori,.....nu prieteni, ....fratzi de cruce!




Statusuri pentru facebook nr.8:

Dieta ECHILIBRATA ,.......cu placere respectata:

....un tort intr-o mana....shi-un ciolan afumat in alta!




Statusuri pentru facebook nr.9:

Esti frumoasa ca zambila cocosata ca camila, te iubesc si te ador ca pe un pui de curca chior.




Statusuri pentru facebook nr.10:

Pai, ....fir-ai tu sa fii de parashuta,....poate,

Tzi-o fii sa vezi bocancul meu in bot kum te saruta!!!




Statusuri pentru facebook nr.11:

Nu-s deloc modesta, si fak ceva pe tne... Nu ma cunoostii,.... deci nu vb de mne!

Nu poti sa ma suporti,... asta-i dooar treaba ta...... dar si asha//////




Statusuri pentru facebook nr.12:

is frumos,.....destept,....puternik,.........generos......si toate astea le-am descoperit EU insumi...




Statusuri pentru facebook nr.13:

mihai a mers la piata.........cine?...mihai.!!!!!




Statusuri pentru facebook nr.14:

Eo nu rad la urma k-as rade mai bine,.....stii, eo gandesk mai incet...




Statusuri pentru facebook nr.15:

ai fatza de expirata, brunetik mea, cocosata mea, si o mutra de scos cuie araboaica mea nespalata mea




Statusuri pentru facebook nr.16:

io beau de ciuda,da' nu mi-e ciuda ka's io suparat, mi-e ciuda ka's altii fericiti :))




Statusuri pentru facebook nr.17:

gagica cu gagicul se joaca cu pisicul




Statusuri pentru facebook nr.18:

dnd dau gaina cu ruj si o invat sa cante rock:P:)):D




Statusuri pentru facebook nr.19:

Bula in armata il injura pe un sergent..

Sergenul :Bula, urgent fa 30 de flotari.

Bula: nu pot k nu stiu sa numar decat pana la 20.

Sergentul: Atunci fa 20!!

Bula: nu pot!

Sergentul: de ce??

Bula:pai de la 15 incolo nu sunt prea sigur:))

vot plz




Statusuri pentru facebook nr.20:

somos las reinas del barrio somos las chicas que damos amor...damelo todo i tu ja jo soi,,,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu