Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

uite aici st.... m-am gandit toata ziua la el :))




Statusuri pentru messenger nr.2:

In 2010 dracula se hranea cu fete virgine in 2011 a murit de foame




Statusuri pentru messenger nr.3:

Barbatul:Buna!

Femeia:Iubitule..Am o intrebare:Ce fel de femeie ti-ar place?

Baratul:Nu are importanta..

Femeia:Dar eu ce reprezint pentru tine?

Barnatul:Multe..

Femeie:Ce ti-ar oferi o alta femeie decat eu?

Barbatul:Nimic

Femeie:Dar eu ce iti ofer?

Barbatul:Totul

Femeie:Ce nu-ti place la mine?

Barbatul:Totul imi place!

Femeia:Dar iti place de Megan Fox?

Barbatul:Deloc!

Femeia:Ma iubesti?

Barbatul:Cel mai mult!

Femeia:Te dezgust?

Barbatul:Nu!

Femeia:Ma placi?

Barbatul:Da!

Femeia:O placi mai mult pe Rihanna decat pe mine?

Babatul:Niciodata

Femeia:Ne potrivim!



Acum citeste de jos in sus!




Statusuri pentru messenger nr.4:

nu s' ce sts sam pun :|




Statusuri pentru messenger nr.5:

sunt un ingeras nebun ,c-un zambet fac inimi scrum,... sunt fitoasa si frumoasa, cand pasesc eu [....]




Statusuri pentru messenger nr.6:

Te bukuri k esti la majorat,

De scoala aproape ai scapat!

Da-n skurt timp te vei lamuri

K viatza-i dura,

Te-asteapta bobarnace la fiecare cotitura...




Statusuri pentru messenger nr.7:

esti frumoasa ca o cioara, ochii tai ma baga in boala; parul tau lins k al vacii, cand te vad ma-puca draciiiiiiiiiiiiiiii:)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.8:

Vreau sa sti ca prietenia ta inseamna mult pentru mine. Plangi tu, plang si eu. Razi tu, rad si eu. Sari pe geam de la etaj ...ma uit in jos si atunci... rad din nou.




Statusuri pentru messenger nr.9:

sunt buna la iubarit k tine la dracuit




Statusuri pentru messenger nr.10:

telefoane vibratoare si ecrane LCD




Statusuri pentru messenger nr.11:

de la niko pt tn: fak ceva in freza!!!:)) :D id meu dragutzanyco




Statusuri pentru messenger nr.12:

grea e viata unui peste cand se zbate pe uscat dar mai grea a unei fete cand se zbate sub baiat




Statusuri pentru messenger nr.13:

prostia-i mare,....shi n-are culoare...




Statusuri pentru messenger nr.14:

salut sunt tanase marius adrian mama e suparata..... contactati-o la nr. 0760607801




Statusuri pentru messenger nr.15:

foaie verde liliac profu e aurolac




Statusuri pentru messenger nr.16:

ia-ti noapte buna




Statusuri pentru messenger nr.17:

plecat cu treaba




Statusuri pentru messenger nr.18:

Ma krezi un ratat,....fara shanse de redresare?

Te-nsheli,...eu shtiu k pot,

K-am o minte sclipitoare!




Statusuri pentru messenger nr.19:

ku cat te ,,ridici mai sus''... cu atit mai tare te doare cand ,,cazi''




Statusuri pentru messenger nr.20:

foaie verde ghiocel......dirigul eeeee un purcel



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu