Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Cand eram mai mic

Nu stiam nimic

Dar cand am crescut

Mai prost m-am facut!!:))




Statusuri pentru messenger nr.2:

Daca vrei sa ma cunosti si adresa sa mi-o stii...sunt eleva in anul I...la SCOALA DE SMECHERII! :x:x:x




Statusuri pentru messenger nr.3:

Sor’mea :Ce bine ar fii...!

Eu:Ai vrea sa plec vreodata?

Sor`mea : Doamne fereste, bineinteles ca nu!

Eu: Tii la mine?

Sor’mea : Normal ca da!

Eu: Te-ai sinucide vreodata?

Sor’mea: Normal ca nu !

Eu : Mi-ai cumpara vreun cadou vreodata?

Sor’mea: Da!

Eu: M-ai omora vreodata?

Sor’mea: Normal ca nu!

Eu: M-ai alunga din casa?

Sor’mea: Nu!

Eu:Ai face ceva frumos pentru mine?

Sor’mea: Da!

Eu: Sor’meo!...





Acum citeste invers




Statusuri pentru messenger nr.4:

hahaha




Statusuri pentru messenger nr.5:

Mos Craciun,......nu-ti cer nimik,.....decat un chilipir;....

Mai lasa-ma o ''clipa'' sa respir!




Statusuri pentru messenger nr.6:

CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri pentru messenger nr.7:

Ridic spranceana,

Cand vad cucoana,

Etalata in aere de

Dolce &Gabbana




Statusuri pentru messenger nr.8:

am spus un banc si m-am prins ultimul!!! :D




Statusuri pentru messenger nr.9:

Dc le trebuie blondelor blugi cu care sa mearga pe strada ?!? ... Pt ca atunci cand poarta fusta, se gandesc ca sunt la job !!!




Statusuri pentru messenger nr.10:

Diferentza dintre tine si un nebun, este ca el se crede destept iar tu te crezi nebun....sau ....?




Statusuri pentru messenger nr.11:

Fa, nebuna mea... Nu-s' Cum sa`ti zik :-S Dar pe langa mine ;) Tu esti un nimik !! :

:*




Statusuri pentru messenger nr.12:

tare marfa, cool, voi nu stiti nik:P:P:))=))




Statusuri pentru messenger nr.13:

tarfe ,cordaciuni ,infecti,jegosi,mincinosi,poponari,material-iste,cocalari,bahne,imbarligato(ri)(are),cacanari,curve,coarde,coshtreve,tatraturi,nespalati,perversi,pedofili,etc .etc. daca va lipsea asa ceva DEMULT in romania nici o grija am intrat in UNIUNEA EUROPEANA (made by cipson911)




Statusuri pentru messenger nr.14:

STAI mosule , nu pleca;.....lasa-mi si mie ceva !




Statusuri pentru messenger nr.15:

haha..macar am de ce rad..lasa, e distractiv




Statusuri pentru messenger nr.16:

Daka totzy am fii desteptzy, cultivatzy, inteligentzy,.....

Daskalii nu-shy may au rostu’....

Shy-asha le e-n aer postu’ .....




Statusuri pentru messenger nr.17:

Daca ceva rau te doare

Ia reteta urmatoare

10gr sarutare,50gr imbratisare

Daca boala se-agraveaza

Si reteta se dubleaza




Statusuri pentru messenger nr.18:

Retzinut..........pentru port ilegal de creier!




Statusuri pentru messenger nr.19:

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita hai: sa facem o incercare sa VEDEM, Kre pe kre!




Statusuri pentru messenger nr.20:

prinsa in trecut m-am impiedicat de viitor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu