Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

k tine intr-o zi vad 10...

stilul tau ma lasa rece…

nu esti primul kre inceark

q vrajeala sa ma faka…

din grupul pustoaicelor…

tu te-ai dat la SEFA LOR




Statusuri tpu nr.2:

Sti ce e mijto la tot acest status?......Ca nu e nik' amuzant=))))))





add: byanca scumpika03




Statusuri tpu nr.3:

femeia e un inger cu 3 coaste de drac:D




Statusuri tpu nr.4:

`~`[:*]`~`Cik ...sunt plina de defecte in fatza zdrentzelor ce se cred perfecte..dar eu sunt prea smekerita ji jtiu sa ma fac iubita...hai sa facem o`ncerkre sa vdm cn`i mai tare`~`[:*]`~`




Statusuri tpu nr.5:

Am dat examen la limba materna .......shi........m-am ales ku-o palma paterna !




Statusuri tpu nr.6:

Statzy putzyn ,.....ka mi-au intzepenit neuronii !

:))




Statusuri tpu nr.7:

C0pyynd :))Itzy =))V3! :))D3zv0lt@ =))Simtzul :))Vazuluy=))))))




Statusuri tpu nr.8:

te iubesc ca in prima zi de la divort :))




Statusuri tpu nr.9:

dn frec menta :)) :)) :))




Statusuri tpu nr.10:

Schimb REPLICI DURE......... cu praline MERCI !




Statusuri tpu nr.11:

daca ar durea prostia ,tu ai fi in coma




Statusuri tpu nr.12:

Printeselor aveti grija cu baietzii care va fura inima.

Ei nu stiu ca ai as in maneca si le furi gluma.

Fetele sa stii si thu sunth mereu la putere,

Iar baieti ar da o avere ,sa fie o noapte cu ele *(by laura )*




Statusuri tpu nr.13:

ce este nava spatiala ?

habar n-am:-d




Statusuri tpu nr.14:

Dacaa soont subiekt d Barfa,Tu cretinoo esTy oo tarfa!




Statusuri tpu nr.15:

Sh rau, sh greu sh aoleuuu,......cand s-o scot la capat,

s-a gasit un smecher sa-mi mute capatul mai incolo .




Statusuri tpu nr.16:

cuvintele tale...sunt greu de crezut shi azi imi pare rau k asa a fost sa fie .....regret ca te-am iubit shi uh nu stii kt de mult am suferit.....:X:X:*:*:)\"\"\"\"(~__~)id meu claubaby




Statusuri tpu nr.17:

declar razboi ficatului..:)):))




Statusuri tpu nr.18:

doua mere doua pere te sarut la revedere




Statusuri tpu nr.19:

la inceput nu-l iubeam acum il iubesc ca la inceput




Statusuri tpu nr.20:

dc totzi fraieri isi dau talente k's mari poietzi?____bai, voi stetzi nijte castravetzi____sh un sfat ff important

ai grija ce faci____sa nu te faci de kkt



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu