Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

DND ca...... ca...........iti........ca iti........dau....IGNORE




Statusuri pentru messenger nr.2:

DND! nu deranja...am prietena




Statusuri pentru messenger nr.3:

dnd...ma uit l tv s vad ce se mai disqta despre cioacele elodice




Statusuri pentru messenger nr.4:

tara are nevoie de mine...asa k....DND




Statusuri pentru messenger nr.5:

Orice s-ar intampla el pe mn ma iubeste, eu sunt fetita lui si fara mn inebuneste; stiu, e o aventura goala dar in inima lui doar eu sunt campioana!




Statusuri pentru messenger nr.6:

ma uit dupa INGERUL meu asha ca DND




Statusuri pentru messenger nr.7:

available.. pt cine am chef!!!




Statusuri pentru messenger nr.8:

DND!DUS CU PLUTA PANA LA MAGAZIN:D:))=))




Statusuri pentru messenger nr.9:

dnd pt fanii mei un simplu v-am pupat




Statusuri pentru messenger nr.10:

ce? nu ai mai auzit de DND??




Statusuri pentru messenger nr.11:

deranjeaza'te k s deranjezi p altcineva k eu sunt in pauza d massuri




Statusuri pentru messenger nr.12:

DND...Omor Timpu..




Statusuri pentru messenger nr.13:

foaie verde rug de mura...deranjezi, o iei in gura




Statusuri pentru messenger nr.14:

DnD !!! Am treaba..... o bat pe nevasta-mea ! Un vot plz !!!!!




Statusuri pentru messenger nr.15:

foaie verde in copak is mai tare ca madona si sachira DND-Busy:*``pt handicapaty BrB diu mheu cristinabebi




Statusuri pentru messenger nr.16:

dNd....k Ma Bat k BuNIkA




Statusuri pentru messenger nr.17:

dnd caut , musca sa vad ce e femeie sau barbat......




Statusuri pentru messenger nr.18:

DnD( in WC la peskuit )




Statusuri pentru messenger nr.19:

DND..........MULG VACA




Statusuri pentru messenger nr.20:

DnD...dak mai dai vreun mesaj te zik la mami...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu