Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

Nu te deranja ... sa ma deranjezi ...




Statusuri de indiferenta nr.2:

dnd sortez nisipu[votatima]




Statusuri de indiferenta nr.3:

tastatura in reparatii.




Statusuri de indiferenta nr.4:

fac baie nu ma deranjati ca nu stiu sa inot:))




Statusuri de indiferenta nr.5:

DND imi caut gandurile




Statusuri de indiferenta nr.6:

my face is busy...so talk to the hand!!!




Statusuri de indiferenta nr.7:

DnD ma joc dea mama si dea tata cu fetitza de la etaju 3 [ by chicoo ( valerio ) ]




Statusuri de indiferenta nr.8:

DND... LA curbe




Statusuri de indiferenta nr.9:

DND........nu-s la maus:)):))




Statusuri de indiferenta nr.10:

dnd- sunt trista ca nu exista mos craciun




Statusuri de indiferenta nr.11:

Hai cu DND`u ca n-am chef de nimeni




Statusuri de indiferenta nr.12:

dnd caut buletinul sa vad cum ma cheama




Statusuri de indiferenta nr.13:

Bey lasa-ma-n pace ca nu prea am ce face :(




Statusuri de indiferenta nr.14:

dati voi mie buzz k pe mn ma bufneste rasul




Statusuri de indiferenta nr.15:

DnD...ZbOr Cu SuPeRmAn Si DaNsEz Pe PeReTzI Cu SpIdErMaN!!!




Statusuri de indiferenta nr.16:

WARNING: Cannot locate away message, please restart your computer and try back in 365 days.




Statusuri de indiferenta nr.17:

sti bancu k albinile......ROIU




Statusuri de indiferenta nr.18:

D.N.D imi spal femeia




Statusuri de indiferenta nr.19:

dnd

sortez nisip




Statusuri de indiferenta nr.20:

DND vb cu spiritele, am gasit-o p Elodia....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu