Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

“~D3 kt3 ori n3 w3i priwi...Cu ura shi mani3...D3`atat3a ori itzi wom zambi...Cu multa simpati3!~[




Statusuri smechere nr.2:

knd sa inventat rumegusu? knd a inceput pinochio sa fak l**a




Statusuri smechere nr.3:

>{FU - 2 - 10 - Cur}< ! bine:-Lbine.. >{FU - two - ten - Cur}< nici aku n-ai inteles ? tu chiar esti blonda :) bY sShto




Statusuri smechere nr.4:

Daca ai impresii scuteste`ma .. SuNT DeJa SaTuL De aLe MeLe`,!!




Statusuri smechere nr.5:

banii nu aduc fericirea,dar cu ei o intretii




Statusuri smechere nr.6:

Dupa bautura ma trezesc si ma mir

Ma privesc in oglinda de abea pot sa respir

Am o fatza de parca m`as fi lovit cu un tir




Statusuri smechere nr.7:

am abonament la rat si ratu la mine cat as merge yo merg fara bilet stiu ca ma tine am abonament la rat yo merg permanent sunt asigurat pe viata merg fara bilet:D:D:D:D:D:D:D::P:P:P):




Statusuri smechere nr.8:

picioarele tale sunt obosite??? pfff...pt k toata ziua ai alergat prin mintea mea...;))




Statusuri smechere nr.9:

stiu, am un talent nativ.. sa folosesc un zambet fin pe post de sedativ ..:)




Statusuri smechere nr.10:

Merg incet, inspir talent,

Haladit c-an Occident,

Am talent si mult lipici

HEROINA la gagici...!!!




Statusuri smechere nr.11:

Daca pozele ar vorbi...... ce crezi ca ar spune avatarul meu?




Statusuri smechere nr.12:

Vezi sa nu faci poc,....asa imbuibat de infatuare pentru iluzoriile-ti merite!




Statusuri smechere nr.13:

inainte nu o iubeam akm o iubesc ca la inceput




Statusuri smechere nr.14:

FINETZEA SI CARACTERUL MEU,.... SE PISHA PE ORGOLIUL TAU!!!




Statusuri smechere nr.15:

Toate femeile au un “ce” al lor care ne va atrage vesnic,....deci,...nu te mai vaicari k te-am lasat!

Esti femeie,....si-ti vei gasi si tu pe careva ca sa-l atragi in vreun fel,....te descurci tu,...is sigur de asta!




Statusuri smechere nr.16:

Fac ce vreau, cand vreau,

Cand vreau, ce vreau

Si stiu ca nu-ti convine

Fac ce vreau,cand vreau

Cand vreau, ce vreau

Si stiu ca mi-e mai bine




Statusuri smechere nr.17:

Sunt putin trista,...probabil ca tristetea e din afara; oricum,...daca ar fi din mine,... as fi mult prea trista!




Statusuri smechere nr.18:

toate fetitele

sa-si arate fitzele

si sa iasa la plimbare

cu masinutzele de valoare:*:*




Statusuri smechere nr.19:

Bula spre Strula :

-Bula, ceva PUTE aici:

Strula:

-Stiu, nu m-am spalat de dimineata pe dinti.




Statusuri smechere nr.20:

status dulce ca o savarina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu