Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

va dau muie




Statusuri tpu nr.2:

I love you domnisoara Si sunt very mahnit Caci when i speak engleza You razi necontenit. I know esti englezoaica But it isn't important Amorul meu for tine Is very palpitant. I can't to sleep azi-noapte Si-am stat sa learn ceva From cartea de engleza Sa-ti tell iubirea me




Statusuri tpu nr.3:

Vand Dacia Logan 101 cp ..bonus un magar:P SOFERU :D




Statusuri tpu nr.4:

esti un bou




Statusuri tpu nr.5:

foaie verde solzi de peste...uite prostul cum citeste....:)):)):)):))




Statusuri tpu nr.6:

mancameai cacatu date mai asa




Statusuri tpu nr.7:

daca prostia ar durea multi prosti sar vaita de durere.....




Statusuri tpu nr.8:

Floare Verde Rug De Mur Deranjezi Tio iei In C*r




Statusuri tpu nr.9:

N-aM Sa cEr DiScReTiE

Am sA CeR AtEnTiE

PeNtRu Ca In ViAtA Mea

Eu

CrEeZ

ISTORIA!!!!



By krisu




Statusuri tpu nr.10:

Lasati`ma sa fiu cum os a fiu

Lasati`ma sa treiesc cum stiu!.

Lasati`ma sa fac si bune si rele

Sa stiu makr k sunt greselile mele...




Statusuri tpu nr.11:

dati sh la mn un status....sa va dea thomnu sanatate....




Statusuri tpu nr.12:

Dace ma` ubb`eshty da buzz daka nu sa spui bunna>:D




Statusuri tpu nr.13:

aseara team cautat.....

am vrut sa ma incalzesti,

am vrut sa te simt aproape d pielea mea.

unde ai fost...... pijama afurisita?




Statusuri tpu nr.14:

daca u nu vrei sa vb cu mn spune-mi .....te rog spune-mi dc nu vrei sa vb cu mn .......esti gelossss..




Statusuri tpu nr.15:

Cristina: da ca tot tot spui ca te spanzori.

Daniel: nu-i adevarat

Madalina:de ce vrei sa te spanzori?

Daniel:de ce?

Daniel sta si se gandeste.

Madalina:in fine, uh?

Cristina:el vrea sa se spanzoare numa asa ca sa fie vina pe noi.

Daniel:nu-i adevarat

Cristina:Daniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Daniel:eu vreau sa ma spanzor de ce ma cearta pe mn

Daniel:ce spui,cit(taci):)):)):)):))=))




Statusuri tpu nr.16:

d...n...d...sex ......nu ma....sup....daca....veniti...si...voi...femeilor...numa...sup...d^*..p*




Statusuri tpu nr.17:

o alta intamplare...

un alt an in calendar...

o alta poveste:P spusa la un pahar...

paharul sus ... :Dsampania sa curga...

tot ;)respectu´ pt fetele care au facut fraierii sa planga:))




Statusuri tpu nr.18:

B-eule nu uita ne-ai promis vicoria




Statusuri tpu nr.19:

GESTURI,FITESI,TUPEU ASTA ESTE GENUL MEU




Statusuri tpu nr.20:

(statusurile in romana sucks manelistilor !)

╔════════╔╗════╔╗═╔╗═╔╗══════╗

║╔══╗╔═╗╔╝╚╗╔═╗║║═║║═╠╣╔═╗╔═╗║

║║║║║║╚╣╚╗╔╝║╬║║╚╗║╚╗║║║═╣║╬║║

║╚╩╩╝╚═╝═║║═╚╩╝╚═╝╚═╝╚╝╚═╝╚╩╝║

╚════════╚╝══════════════════╝

METALLICA

╔╔═╗╔╗═╔╗═══╔╗════════╔╗═╗

║║═╣║║═╠╣╔═╗║╠╗╔═╗╔═╗╔╝╚╗║

║╠═║║╚╗║║║║║║╦╣║║║║║║╚╗╔╝║

║╚═╝╚═╝╚╝║╔╝╚╩╝╚╩╝╚═╝═║║═║

╚════════╚╝═══════════╚╝═╝

SLIPKNOT

╔╔╗════════╔╗════════════╗

║║╚╗╔═╗╔═╗╔╝║╔═╗╔═╗╔═╗╔═╗ ║

║║║║║╬║║╔╝║╬║║═╣║║║║╔╝║╚╣║

║╚╩╝╚╩╝╚╝═╚═╝╚═╝╚═╝╚╝═╚═╝ ║

SLiPkNOt ╔╗ ╔╗

║╔══╗╔═╗╔╝╚╗╔═╗║║═ ║

║║║║║║╚╣╚╗╔╝║╬║║╚╗ ║

║╚╩╩╝╚═╝═║║═╚╩╝╚═╝ ║

╚════════╚╝StaY (sic)╝



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu