Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

foarte triste




Statusuri triste nr.2:

^fitze. Fitze. si iar . FItze^..-ai cva impotriva?:P




Statusuri triste nr.3:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri triste nr.4:

Nu PlAnGe K s-A tErMiNaT FiI fErIcIt K s_A InTaMpLaT




Statusuri triste nr.5:

apa curge,vantul trece,zapada se topeste...doar amintirea ta ramane mereu...




Statusuri triste nr.6:

Totul s-a intamplat dn vina ta,ai vrut sa ramai q inima mea. a mea inima nu-ti apartine,TE ROG uita de mn!




Statusuri triste nr.7:

cand ai plecat...ai luat cu tine si fericirea mea....cand ai venit inapoi..ai aduso...dar nu asa cum era inainte...:(:(..acum....tu ai disparut din inima mea de cand ai plecat




Statusuri triste nr.8:

~*~*~spunei ca nu il mai iubesc,spunei ca nu mai e in inima mea spunei ca nu ma mai gandesc la el da spunei ca tiam zis toate astea printre lacrimi~*~*~*~




Statusuri triste nr.9:

indiferent cat de mult sufar...lumea nu se va opri in loc pentru durerea mea....




Statusuri triste nr.10:

vorbe,vorbe care tot mai dor..

vorbe spuse prea usor

diminetiile tarzi

..

..

mai poate fii ceva intre noi?

...

...

..




Statusuri triste nr.11:

candva de mult am jurat sa te uit stergandu-mi lacrimile ce curgeau iar azi ma intrebam daca am sa pot gandind la tristul timp petrecut fara tine si mi-amintesc k tu,tu esti totul pentru mine




Statusuri triste nr.12:

[:X][:*]Chiar De Esti Trist... Zambeste...

Chiar Daca Sansele Ti S-au Terminat... Spera

Chiar Daca Esti Dezamagit... Nu Te Razbuna...

Chiar Daca Nu Esti Iubit... Iubeste...

Chiar Daca Nu Esti Iertat, Te Rog Iarta!!![:*][:




Statusuri triste nr.13:

ma aprinzi cu atingerea ta...cand e totul rece in viata mea...dupa nopti intregi ma saruti si pleci...de ce imi frangi iar inima????




Statusuri triste nr.14:

Nu mai am timp pt alte lacrimi...




Statusuri triste nr.15:

Iubirea inca nu s-a stins

Imi amintesc cum imi spuneai,

Langa tine cerul e deschis,

Esti o parte din rai...




Statusuri triste nr.16:

adu-ti aminte cand ziceai k ma iubesti....cand ziceai k nu poti trai fara me.....iar acu......u esti cu alta......dc trebuia sa fie aja.....dc u....dc nu alt cnv....DE CE???!!!!....pls intoarce-te la me...I L0V3 Y0U.....:(:(:(:X:X




Statusuri triste nr.17:

te urask




Statusuri triste nr.18:

dr




Statusuri triste nr.19:

D33A_UBX HAI ADD :x am 13 ani din pitesti sunt :X




Statusuri triste nr.20:

...O lacrima de sainge...Din inima imi curge....Pe obraz se scurge....Cand sufletu-mi plange.....O lacrima amara ...Incet ma impresoara....C-apoi sa dispara...Tacuta in seara...O lacrima grea ... Din inima mea ...Cand soarta e rea...Se frange si ea...O lacrima cade...Obrazul imi arde...E pentru tine..:X:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu