Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de jale nr.2:

de ce este asa de greu sa fie unii oameni intelsi........ei zambesc dar defapt .......nimeni si nimik nu stie ce se afla in inima lor.......sau mai bine zis unora le pasa doar de aparente ........si nu inceark macar un pik sa intezleaga...........si cand vine vorba de bancuri, glume, sunt alaturi.......dar cand vine vorba de tristete au treaba.....................incercati sa intelegeti sau sa va faceti inttelesi.............




Statusuri de jale nr.3:

cel ubit isi bate joc si cel ce iubeste sufera




Statusuri de jale nr.4:

de ce m`ai facut sa te iubesc.. sa sufar dupa tine.. cand tu la alta te gandesti si nicidecum la mine:(:(:(:(:( [pt cei tristi care intra aici vreau sa va zic ceva: necazurile vin si trec dar ganditica dupa ploaie vine cer senin;) ]




Statusuri de jale nr.5:

styyty ce e cel mai greu lucru???sa vezi pe cel pe care il iubesty iubind pe alcineva




Statusuri de jale nr.6:

dragostea daca nu ar fi

omul nu ar mai suferii

nu ar mai plange cum plang eu

iubire, de dorul tau :((:((:((:((




Statusuri de jale nr.7:

A iuby e bine, dar sa sti pe cine.... NU-I spune IUBIT... oricarui TAMPIT...




Statusuri de jale nr.8:

qm potzy s arunki un suflet la gunoi asha d ushor?? nu t gandeshty k a fst al qiva?? poate acel suflet a plans din kuza ta iar u ramai indiferent sh rece... fara s realizezi k omori p cnv.... ai devenit un criminal ptr me... miai omorat dragostea,... sperantza... viatza,... totul!!!.... nu mai snt sh niki nu voi mah fi ceea c am fst:(:((:((=((... ar trebui s existe o inkisoare ptr cei k u... dar din pkte nu exista... iar eu tre s rmn din nou singura... trista.. plangand p perna cemi kunoashte toate supararile :(:((=((




Statusuri de jale nr.9:

stii k te iubesc si te doresc.... dar nu ma lasi sa-ti dovedesc




Statusuri de jale nr.10:

Am nevoie de zambetul tau k de soare... am nevoie de imbratisarea ta k de aer... am nevoie de vocea ta kre sa-mi spuna "Te iubesc"... am nevoie de tine mai mult dekt orice... insa Tu nu ai nevoie de mine, ci de Ea :((:(:-




Statusuri de jale nr.11:

Am intalnit un inGer, mi-a soptit spErante, l-am privit Orbind, m-a atins visand, l-am parasit plangand? :((




Statusuri de jale nr.12:

Cand altzii te cred fericit.iar tu nu esti..ia-te dupa ei.. :-




Statusuri de jale nr.13:

ma lasi sa cad..printre frunzele de toamna si sa ma evapor prin aerul rece... deja stii ce sunt.. sunt o lacrima ... fara sperantze




Statusuri de jale nr.14:

de adio




Statusuri de jale nr.15:

o lacrima ce curge nu se ridica




Statusuri de jale nr.16:

ad meu indianka.indianka mai vb




Statusuri de jale nr.17:

te-ai indragostit si iti pare ca ai iubit o viata...dar intr-o singura zi afli ca totu' a fost fals !!!




Statusuri de jale nr.18:

Pe cararile spinoase

Ale anilor ce vin

Iti doresc zile frumoase

Si u viitor senin**




Statusuri de jale nr.19:

stau si plang la fereasta.....ai plecat si nu-ti mai pasa...ma-i lasat fara sa privesti inapoi....si de atunci tu ai uitat de noi




Statusuri de jale nr.20:

Te iubesc si nu pot sa neg asta...dar uneori adevarul doare...tu ai ramas cu ea..si eu cu nimeni:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu