Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Mi-a fost scris s t yubesc...s te-am iubit,mi-a fost scris s t pierd...s te-am pierdut...chiar dak t mai yubesc!!!




Statusuri triste nr.2:

mie` dor de tine..

de vocea ta..

de ochiii taii.

in minte mea

estii o parte

din rai

nu stiu cum

sa fac sa te

ating si fara

tine incet

am sa ma

sting!:x




Statusuri triste nr.3:

Caut cu o torta stinsa...raspunsuri inghetate pe veci




Statusuri triste nr.4:

cheful de viata mi s-a sters,tristetea ma loveste ..doar lacrimile nu le mai pot sterge..




Statusuri triste nr.5:

poate am sa inteleg vreodata de ce viata nu mi-a oferit nimic, poate o sa-mi spuna cineva si mie cum e sa fi fericit :((




Statusuri triste nr.6:

Cand nu mai esti impreuna cu persoana pe care o iubesti , ineaca-ti durerea cu bautura by YoNuTz




Statusuri triste nr.7:

Atunci cand ma saruta-i :*



Of cat de draga imi erai :X



Nu mai pot sa uit deloc :|



De tine n-am avut noroc :((




Statusuri triste nr.8:

As vrea ca uneori sa stiu ce e in mintea ta,De ce ma faci sa sufar asa,De ce nu te gandesti la consecinte?Din inima mea au ramas doar ramasite.




Statusuri triste nr.9:

sa nu ma minti..sa nu ma minti mai bn spunemi acum..spunemi ce simti..nu vreau sa imi spui mai tarziu ca numai vrei inima si ochii mei :-




Statusuri triste nr.10:

Daca maine ar fi sa mor, asta e; Toata lumea o sa intrebe de ce; Nimeni nu o sa planga la nesfarsit; Si dupa o luna asta e, am murit!!!




Statusuri triste nr.11:

zambeste chiar daca nu\'s tooate roz...




Statusuri triste nr.12:

tu erai iubirea mea.....aqm te-am pierdut pt totdeauna.....nu mai astepta.....am pe altcineva..................ADIO vechia mea iubire......




Statusuri triste nr.13:

ce inseamna dragostea...numai durere,lacrimi... nu mai iubeste nimeni cu adevarat..? doar eu ..? pe tine..? oricum..TE IUBESC in tristetea mea..!! :(((:((:((:((:((:X:X




Statusuri triste nr.14:

Omul care iubeste nu-si da seama k greseste[-( u care iubesty,n-tzi dai seama k gresesty????:-o




Statusuri triste nr.15:

tristetea ne inconjoara pe totzi....numai iubirea ne salveaza:(




Statusuri triste nr.16:

ce-ti pasa tie chip de lut

dac-oi fi eu sau altul

traind in cercul vostru stamt

norocul va petrece

iar eu in lumea mea ma sint

NEMURITOR SI RECE:((




Statusuri triste nr.17:

“Am invatat ca despartirile vor durea mereu, fotografiile nu vor inlocui niciodata clipa reala, amintirile bune sau rele vor provoca lacrimi, iar cuvintele nu vor inlcui niciodata sentimentele adevarate.”




Statusuri triste nr.18:

intr\'o zi se va intoarce roata......dragostea mea isi va face plata.....si\'ai sa vezi cum mi\'ai facut u mie..............la fel o sa iti faca cineva si tie




Statusuri triste nr.19:

dc imi spui ca ma iubesti....

cand cu alta te intalnesti

dc ma faci sa ma simt un inger...

cand treci pe langa mne ca un fulger..

ma faci sa plang,sa disper,sa cred in tine

sa te iubesc....

si kand ma gandesc....

ka..a fost prea frumoS ca sa fie adevarat...

...............................................by panteraneagra_kk...

katy




Statusuri triste nr.20:

degeaba alergi dupa un tren daca nu l-ai prins atunci cand a trebuit:((:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu