Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

imi pare rau ca nam avut curaju sami fac de mult bagaju ... :( geo_armani2008 :X




Statusuri de suparare nr.2:

ai fost linga mine si nu am pretuit asta acum ai plecat si am inteles cit de mult te iubesk!!!!




Statusuri de suparare nr.3:

MII TOT UNA DE TINE




Statusuri de suparare nr.4:

NIci gand tu n-ai meritat iubirea mea curata...acum totul s-a sfarsit,vreau sa uiti ca te-am iubit..:((:(:((:(




Statusuri de suparare nr.5:

cine zi de zi te va cauta?numai sa te vada oricat s-ar putea, si noapte de noapte, cine te mai suna? numai sa auda cum spui noapte buna!:((:((off ! off!




Statusuri de suparare nr.6:

te iubesc dar nu ma crezi

scoate-mi inima si vezi

daca nu te vad o zii

dupa tine voi muri:((




Statusuri de suparare nr.7:

>>...Tu ai plecat, si ai lasat ,in urma ta o tristete de neuitat,dar stiu ca in sufletul tau uh ma iubesti ,si eu Te IUBESC mai mult decat crezii tu !!!Mai am ceva de spus TE IUBESC!!:-*:-*:-*:-*




Statusuri de suparare nr.8:

poate ca nu vrem sa se intample cu adevarat si totusi o facem...deschizand rani in sufletul celorlalti... si ajungem la sfarsit...sa ne pierdem intre regrete si pareri de rau...si toate acestea pentru un simplu motiv...din bun simt...cv de genu:(:(:(:(




Statusuri de suparare nr.9:

de craciun

sunt la mare




Statusuri de suparare nr.10:

M-am saturat sa plang,

M-am saturat sa sufar,

M-am saturat sa ma gandesc la tine,

Si tzie nici macar nu-ti pasa de mine

De azi pe tine nu te mai iubesc,

Alt baiat o sa-mi gasesc...;):X




Statusuri de suparare nr.11:

Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe

Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....




Statusuri de suparare nr.12:

inima e plina de lacrimi de cand ai plecat ai lasat in urma un sarut si o durere nu stiii pe cine ai pierdut




Statusuri de suparare nr.13:

invatza din greseli si nu te lasa este o fata care ea nu are ceva decat tu dar tu ai:);)




Statusuri de suparare nr.14:

Te vei certa cu cel mai bun prieten ,iar tu nu iti vei da seama .Totul e prea confuz viata ta s-a schimbat mult si nimik nu te mai poate readuce la realitate:(:(




Statusuri de suparare nr.15:

M-ai chinuit, mi-ai facut rau

M-ai condamnat sa plang mereu

Dar imi ajunge, inima-mi plange

Lacrima-mi curge ca te-am pierdut

Seara de seara gandu-l imi zboara

Imi amintesc prin ce-am trecut.




Statusuri de suparare nr.16:

iubesc dar sufletul meu e parasit undeva intr-o loome uitata........:-((




Statusuri de suparare nr.17:

o sa inkep o viata noua ...fara regrete ..fara sentimente...fara afektiune....nu o sa mai pun suflt in nimik....si nu o sa ma mai atasez de nimeni....nu voi mai avea inkredere dekat in Dumnezeu....nu voi mai iubii...doar voi ura...nu voi mai iubii....doar voi ranii...




Statusuri de suparare nr.18:

DAKA IL iubeshti dc il paraseshti;))




Statusuri de suparare nr.19:

as vrea doar un minut sa pot sa te sarut si sa pleci pasi din urma ta imi vor arata unde esti:(:(:(




Statusuri de suparare nr.20:

dc nu pot ? dc nu pot uita ?!

trecutul acela blestemat

knd team iubit q adevarat

crezand k tu vei fi al meu

k aman2 vom fi mereu

k nimeni nu o sa n desparta

qm poti iubi o alta fata ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu