Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Te iubesc prea mult,dar m-am saturat sa te iert de atatea ori; poate ca am gresit ji eu k orice om, dar trb sa mai lasam unu' de la altu'.

Knd mi-a zs prietena mea cea mai buna ca te-a vazut cu o alta fata sa sti k ma durut in suflet k mai inselat,

Tu crezi ca daca esti baiat cand gresesti mereu sa te intorci la mn?:(

Knd imi ceri iertate nu te-ai intrebat daca eu greseam tu mai fi iertat?





daca va place dati ji voi un vot





MULTUMESC:*







SYmoNA




Statusuri triste nr.2:

I believe in dreams, not in real life




Statusuri triste nr.3:

In fiecare zi ma faci sa plang,a doua zi raman cu durerea iar tu ai de partea ta .......fericirea




Statusuri triste nr.4:

M-ie dor de noi2 de tot ce a fost intre noi ...Iubire trecatoare care moare :((:((:((:((:((:((!!!! by Adelyna!!




Statusuri triste nr.5:

Viata e nashpa,...dar merita sa-ncerci!...




Statusuri triste nr.6:

alina




Statusuri triste nr.7:

fghj




Statusuri triste nr.8:

nu prea ma mai interesezi,...mi-eshti chiar paralel,

shi de-acum incolo, va fii mereu la fel




Statusuri triste nr.9:

Te-am iubit prea mult, iar tu ce ai facut? M-ai ranit si m-a durut iar acum mi-a trecut dar tu o sa suferi mai tarziu nu uita......




Statusuri triste nr.10:

Ai sa ma ierti de tot ce mi se-ntampla......doar stii si tu.....altfel, o sa ma pierzi...




Statusuri triste nr.11:

am pierdut o prietena intr-un accident la schi; stai, stai nu lacrima, nu a murit,..... mai rau ...m-a mintit; ma suna prietena mea la 7 imi spune imi pare rau dar nu vreau sa vi la mine ca nu vreau sa ma vada nimeni cu perfuzii, eu spun

; ,,sigur sigur '' pt ca stiu ce inseamna, si mama mea a fost la fel; ok, inteleg, nu-i nimic; azi vb cu o prietena si o intreb daca stie de ............ spune ea catre mine ,,da, scumpica, stiu, am fost la ea la spital''... si mi se sparge inima si se face praf din ea si un mare gol''........ totul sa sfarsit darr..stai am fost o proasta am distrus o prietenie fara nici un motiv ce vina avea ea ca a mers la spital si in inima mea pe veci va ramane un mesaj( team iertat dar inima mea inca te uraste)




Statusuri triste nr.12:

cine te-a iubit candva isi va aminti de vocea ta....




Statusuri triste nr.13:

sex




Statusuri triste nr.14:

AM INVATAT SA IUBESC TOT CE ERA AL MEU DAr am putut sa traiesc si fara ce nu aveam; numai fara tine nu pot sa traiesc!!!




Statusuri triste nr.15:

Sa ma prefac ca nu sunt eu

Sa schimb prezentul mi-ar fi greu

Dar pot ignora si pot uita

Toata durerea



by izabela




Statusuri triste nr.16:

viatza e k o lume de cristal iar eu sunt doar un ciob de stikla....




Statusuri triste nr.17:

E frumos sa iubesti baiatul care se uita la tine cu ochii, cu atata dragoste dar e trist sa vezi cum el se uita la alta cu atata dragoste :x




Statusuri triste nr.18:

nuh te mai iubesc dar degeaba ca tuh asta crezi....ma faci in toate felurile dar uh cazi de prost....deja m-am saturat de tne ....shi ce mare te dai...dar itzi spun k degeaba te bagi in seama dak eu nhu te mai iubsk...altcnv a intrat in viatza mea si nu v-a ieshi de akl...... pana il voi iubi akl v-a ramanea....asa ca n-ai nici o sansa......pa.....;) id meu claubaby_2010;)care vretzi datzi add care nu :-H




Statusuri triste nr.19:

astazi cind am iesit cu tine ...am realizat ka nu te mai iubesc




Statusuri triste nr.20:

E atat de urat sa plangi,

E atat de urat sa ploua si sa fie frig afara

E atat de urat sa simti cum sufletul iti plange

E atat de urat sa stii ce este tristetea,suferinta si dezamagirea, ura si iubirea,

E atat de urat sa stii ca ibitul tau te-a lasat pt alta,

E atat de urat sa te simti singur pe lume,

E atat de urat sa ti se doreasca raul, sa ti se doreasca moartea suferinta si durerea ,

E atat de urat ca persoanele dragi sa se indeparteze de tine,

E atat de urat sa visezi degeaba,sa speri degeaba,sa te rogi degeaba...

E atat de urat ca afara sa fie soare iar in sufletul tau intuneric...

E atat de urat ca tu sa plangi iar ceilalti sa rada...,

E atat de urat ca tu sa simti doar ura iar ceilalti doar iubire..

E atat de urat ca tu sa stai singur iar ceilalti impreuna..,

E atat de urat sa nu fii iubit...

Dar totusi e atat de frumos sa mori...sa scapi de tot de ura,trsitete,lacrimi,frig...si sa nu mai simti nimic...doar pamantul ce cade peste tine..intr-o groapa ingusta...sa mai simti doar vantul cel rece ce adie usor....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu