Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

tot ce a fost s-a pierdut in mare k si ochii tai care adesea zambeau...adesea radeau..iar ai mei ..plangeau




Statusuri triste nr.2:

Lacrimi si suspine ptr o fata ce nu tine la mine.....:((((((




Statusuri triste nr.3:

chiar daca viatza e dura invata sa zambesti si veri reusi in viata tot ce iti propui... nu lasa teama sa te opreasca din joc




Statusuri triste nr.4:

Da`mi Putin Din Dulcele Amar, Ce Mi`l Dai Mereu Ji Apoi Dispari




Statusuri triste nr.5:

Dureaza doar cateva secunde sa deschizi rani profunde in inima celor pe care ii iubesti....dar dureaza mai mult pentru a le inchide!!!!!




Statusuri triste nr.6:

da`mi mie zilele tale... sa le impreun cu ale mele... sa`mpartim bine si greu... cand mori u sa mor si eu...




Statusuri triste nr.7:

Trecutul nu se mai intoarce asa k ... nici eu nu ma mai intorc in trecut...




Statusuri triste nr.8:

WELCOME TO THE ABANDONED LAND

COME ON IN, CHILD; TAKE MY HAND

HERE THERE'S NO WORK OR PLAY

ONLY ONE BILL TO PAY

THERE'S JUST FIVE WORDS TO SAY

AS YOU GO DOWN, DOWN, DOWN

YOU'RE GONNA BURN IN HELL

OH, BURN IN HELL




Statusuri triste nr.9:

Vei ramane'n gandul meu... la bine si la greu.. iar tot ceea ce am facut impreuna.. ne va lega mereu.. :(




Statusuri triste nr.10:

Am invaTaT Ca OriCaT Ai PlaNge LoOmeA Nu Se OpreSte In LoC PenTru DureRea TA!




Statusuri triste nr.11:

Incerc sa patrund in visele tale...

Dar e doar o simpla intamplare...

Patrund in inima ta...

Acolo e altcineva...

De acum totul e vestejit...

Si sufletul meu e chinuit




Statusuri triste nr.12:

mi-e dor de sarutatrea ta...




Statusuri triste nr.13:

Tipul pe care il iubesti intotdeauna va fi combinat cu cea pe care u o urasti...




Statusuri triste nr.14:

pentru tine nu conteaza nimik,... nu conteza k te iubesk:(:(:(




Statusuri triste nr.15:

Now I feel stupid.




Statusuri triste nr.16:

m-am lovit de doua ori de aceeasi piatra, ...sper sa nu ma lovesc si a treia oara...




Statusuri triste nr.17:

..e tarziu sa imi ceri sa mai fiu cea de ieri..cand uh acum esti nicaieri..dupa cate ne-am zis..m-am inchis intr-un vis..acolo totul e asa cum mi-ai promis..:((:((




Statusuri triste nr.18:

sunt cea mai trista fata care este la suferinta condamnata...imi urasc viata si pe fostul meu prieten:(




Statusuri triste nr.19:

Nu spuneti DA inaite sa va ganditi...mai bn suferiti dek sa fiti calcate in picioare de ei...nu merita... poate intr-o zi isi dau si ei seama unde au gresit...

aqm ceva timp el s-a rugat d mn sa fiu q el; aqm eu astept d la el un rsp, nu e bn, dar o sa vada el unde a gresit sh unde va gresi; dak cred k pote sa-si bata jok d mn se inseala ....




Statusuri triste nr.20:

ma numesc Doina si il urasc pe fostul meu prieten care m-a facut sa sufar.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu