Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

knd iubesti , pers iubita nu te iubeste ci doar rade de u , mai bine spre disperarea parintilor atarna de grinda-n oglinda




Statusuri de jale nr.2:

Am o cicatrice pe inima... IUBIREA




Statusuri de jale nr.3:

cand simti k numeni nu t iubeste...gandestete la prietenii adevarai kare te-ai iubit te iubesc ji te vor iubi




Statusuri de jale nr.4:

mai bn ma uraste decat sa ma ignore caci indiferenta lui si nepasrea ma afecteaza mai mult decat absenta lui




Statusuri de jale nr.5:

suparata p viata[:-




Statusuri de jale nr.6:

eram fumoasa pe atunci,cand ma intalneam cu tine, cand ne plimbam pe strazi prea lungi,cand te distrai cu mine




Statusuri de jale nr.7:

Increderea in cineva drag se pierde la fel ca niste pese de puzzle.....Sunt distrus/a...




Statusuri de jale nr.8:

Cand vorba ta ma minte,inima mea te simpte

Ti-as spune cine esti dar nu am cuvinte...




Statusuri de jale nr.9:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de jale nr.10:

Cand iti va fi dor de mn,aminteste-ti un sigur lucru...k m-ai lasat sa plec!!!




Statusuri de jale nr.11:

tot ce'a fost frumos acum s'a transformat in scrum..n'am apucat sa te sarut de ramas bun:-




Statusuri de jale nr.12:

``Drumurile noastre s-au intersectat..acum ma gandesc.. se vor unii sau nu?``




Statusuri de jale nr.13:

q lakrimi q lakrimi eu am udat pamantul in urma ta shi m-am rugat sa te proesti din kalea ta din inima mea s plangi q ea...




Statusuri de jale nr.14:

tu mai invatat sa urasc...asa ca Te URASC...




Statusuri de jale nr.15:

I walk a lonley road,the only one I've ever known...I walk this empty street,on the boulevard of broken dreams.




Statusuri de jale nr.16:

cand imi ziceai TE IUBESC te-am crezut cand iti ziceam TE IUBESC ma credeai ne iubeam si totusi ne-am despartit .:|:|:|:|:|




Statusuri de jale nr.17:

Chiar de-ar fi sa mor,

Eu niciodata nu ti-as face rau,

Iar daca fericirea ta,

E in bratele ei.

Prefer sa plang eu,

Decat sa te stiu

Suparat departe de ea..........




Statusuri de jale nr.18:

de ce atunci knd ma vezi, nici nu te uiti la mine, dak imi spui k sunt totul pt tine??




Statusuri de jale nr.19:

dragostea se naste in priviri,creste pe buze si moare in lacrimi




Statusuri de jale nr.20:

Ura si fericirea au ceva in comun........amandoua iubesc pe cineva........chiar daca nu iti dai seama......inima ta stie ca iubesti.......daca nu iubesti nu esti fiinta pe aceasta lume



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu