Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Tine`te bine.. De akum inainte nu te mai lovesk k`cuvinte`..:(




Statusuri de jale nr.2:

Totul trece…Asa se spune…Dar nimic nu trece fara sa lase urme




Statusuri de jale nr.3:

daca vreodata iti va fi dor de mine, amintesteti k uh mai facot sa plec, daca vreodata vreai vrea sa ma rentorc la uh, amintesteti ce miai zis oltima oara...'pleaca shi no te mai intoace'




Statusuri de jale nr.4:

ce greu este knd cea mai buna prietena a ta nuti mai vorbeste ci ea se duce la alte fete iar pe tn te lasa deoparte ..............e foarte nasol ...va spun din proprie experienta




Statusuri de jale nr.5:

ai ras de mine in tot acest timp ...oare thu ai fost fericit cand eu plangem...oare tu erai bucuros de lacrimile pe care el varsam???




Statusuri de jale nr.6:

mi-aduc aminte intr-o iarna knd noi 2 ne plimbam p'afara ji ne bateam q bulgarasi inconjurati de copilashi...eram frumoshi si stralucem dar astazi yo nu t mai am....te are ea ji ii e bn se bucura ji ea de tn....as vrea iubirea mea sa-ti spun INTOARCE-TE TE ROG DIN DRUM,....




Statusuri de jale nr.7:

As vrea sa pot sa iti spun ce simt O secunda, un minut, o ora,o zi trece timp Si sunt atatea, nu vreau sa le schimb Nu am nevoie decat de o alta zi.. By LoRry_DiaVoLitza




Statusuri de jale nr.8:

ieri knd ai plekt in urma te-ai uitat,mai vazut plangand si ai plekt razand...sg iub in kre am crezut...mi-ai spus la revedere si ai disparut...imi vine sa sa zbier de dor si asi vrea acum sa mor...cand citesc sms-rile imi vine sa plang de dor....tot ce am de la tn is doar amintiri...TREBUIE SA INVAT CUM SA TRAIESC FARA TN...




Statusuri de jale nr.9:

vi...stai....pleci...vi iar...Hotarestete azi vb sau bye bye




Statusuri de jale nr.10:

daca mar intreba cineva...

ce asi alege...

intre viatza shi tn...

asi alege viatza..

iar tu ai pleca suparat...

nestiind ca viata mea ejti tu...!!!!




Statusuri de jale nr.11:

pacat k nu poti vedea cata iubire port in suflet pt tn




Statusuri de jale nr.12:

invatza sa zambeti kand altu\' plange...incearca sa razi cand altu\' zambeshte...incearca sa fi mai bun decat cel care sufera din dragoste...




Statusuri de jale nr.13:

pt mn ai murit nu mai existi de azi traiesti doar in amintiriile ce mi-au ramas styu ca iti pare rau pt ce ai facut...acum nu te mai iert este prea mult pt mn....:-




Statusuri de jale nr.14:

Asheara... ao0 cazo0th 200 de sthele... ;( ...no0 mi-am po0s 200 de sorintsze... [~( tsi o0na singo0ra.,..;~< ...sa ma io0besthi shi to0 cat the io0besc shi eo0... ;[[;[[....




Statusuri de jale nr.15:

Ubejc in tacere un chip strain...plang incet....sh din nou imi revin....din cerul senin voi incerk s t chem inapoi ubyrea meah




Statusuri de jale nr.16:

de dor te-as suna...sa te intrbe ceva..as vrea sa stiu daca e tarziu...sa mai fim cum am fost=((




Statusuri de jale nr.17:

toata viatza am invatat cel mai bn sa sufar......:((




Statusuri de jale nr.18:

de ce trebuie sa iubim si sa nu ni se raspunda cu dragostea?de ce plingem dupa ceva ce de mult sa dus?de ce nu este dragoste fara suferintza?de ce nu vrei sa ma scoti din acest ocean de suferintza? ptr k nu sti ce inseamna sa suferi!!!:((




Statusuri de jale nr.19:

imi spui ca ma iubesty dar eu nu iti pot spune acelasi lucru ptr ca ma tem de ceilalti din jurul meu...dar vreau sa sty ca TE IUBESC si te voy iuby mereu...




Statusuri de jale nr.20:

sansa de a fi impreuna s-a spulberat de knd tie nu ti-a mai pasat 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu