Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

[Am intRebAri de pUs

rAspUnsUri de dAt

gAndUri de aScuNs

OamEni dE uiTaT]



by aLEcs|aNdRa[:x]




Statusuri de jale nr.2:

A fost...si va fii meereu in mintea mea :(




Statusuri de jale nr.3:

cand cea mai draga persona te va parasi,nu plange,ci inchideti marea de lacrimi in cea mai nobila cutie, si anume:UITAREA




Statusuri de jale nr.4:

...atat de mult ai mintit incat mai ranit atat de adanc:((_ai ales prietenii in loc pe mine sa sty ai pierdut o mare iubire:((




Statusuri de jale nr.5:

...azi ejti orbit d fericire sh... :-< ai uitat k cineva traieste doar pt tine... 8-| dar maine vei cadea dintre nori sh vei privi in urma...ma vei vedea acolo,sh vei sti c inseamna regretul... d la d3NiSa pt. g3oRg3 :((




Statusuri de jale nr.6:

zilele trek, plang si nu imi e usor..ce sa aleg? sa mai plang sau sa mor? :(( =((




Statusuri de jale nr.7:

viatza nu e roz...asa cum cred multi..dintrte noi dar oricum din greseli se invatza:((




Statusuri de jale nr.8:

Aminthirile sunth cele mai potrhivihte flori arunkthe p mormanthu`iubirii pierduthe :-




Statusuri de jale nr.9:

E greu sa mergi p drumul vietzii.Cu inima pustie..E greu...sa suferi in tacere:-




Statusuri de jale nr.10:

Fiecare om se naste cu cel putin un har. IUBIREA. Insa la fiecare se dezvolta in mod diferit.Depinde doar de tine daca vrei sau nu sa iti dezvolti harul etern.




Statusuri de jale nr.11:

"...ce ar fi mai dureros pt o pers care a iubit pe cineva si acel cineva.......sa o trateze cu indiferenta.....NIK CRED....si ma BUCURR FFF MULT....(pt cineva anume care se simte knd citeste acesr status...=))=))=))=)))"




Statusuri de jale nr.12:

Imagineaza-ti ca inima ti-a fost smulsa din piept,ca nu mai ai nicio speranta iar viata ta nu mai are sens .Tu cum te simti?Asa ma simt eu de cand ai plecat...




Statusuri de jale nr.13:

esti un inger . . . si eu plang ca nu te vad .. te iubesc si vreau sa te simt ..dar cu aripi de nea u ai zburat din viatsa mea . . .




Statusuri de jale nr.14:

De teama suntem siliti sa fim curajosi




Statusuri de jale nr.15:

vad paharul gol si atunci kand e plin..vad cerul innourat j atunci kand e senin :(




Statusuri de jale nr.16:

Nu lasa nik` sa te doboare ! .. Gandesjte`te k totu` e doar o simpla incerkre .. e greu .. o simtzi pe piele ta .. da` poate in acel moment e mai bn asja` ! :)




Statusuri de jale nr.17:

ochii imi plang fata imi este trista sufletul imi este distrus si inima imi este distrusa imi vreau fericirea pierduta de mult




Statusuri de jale nr.18:

Ai pLecAt tE-Am lAsAt..Ai VenIt tE-Am rEsPiNs....

ITi pArE rAu..ITi cErI iErTaRe..?!

Du-Te lA Ea Si tE vA fAce fEriCiT...

..I miSs you..:((:((




Statusuri de jale nr.19:

Dezamagirea nu e decat un alt drum spre fericire.....:(:(:(




Statusuri de jale nr.20:

iarta-ma ca te-am iubit shi tiam stat mereu in cale. yo te iert ca ai parasit un suflet bun si plin de jale



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu