Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

maine ma omor...ce rost mai are...ADIO...viata...Adio........(...)TE IUBESC!!dar nu esti al meu..!!




Statusuri triste nr.2:

___Mie dor de tn....

___~~Mie dor de noi....

____[~ ~]Mie dor de toate...

________{~ * ]Mie tare greu....




Statusuri triste nr.3:

knd o sa privesti in urama...in trecutul tau....iti vei aminti de mine...de tot ce-a fost intre noi...prezentul te face sa suferi......trecutul..nu mai este....prezentul pentru tine.....este vantul cel mai rece;




Statusuri triste nr.4:

cum poti sa iubesti o persoana care iti face rau...te inseala.......te minte ca te iubeste......cum poti????dc te iubesc daca u nu ma iubesti???dc pe mine ma doate daca pe tine nu te doare??????dc te mai iubesc si plang acum???nu inteleg DE CE???




Statusuri triste nr.5:

Ai LaSaT In UrMa tA DoAr GaNdUrI AdOlEsCeNtInE KnD Ai PlEcAt DiN ViAtZa MeA Si-Ai SeParAt DoUa DeStInE




Statusuri triste nr.6:

( No excufe for what i have done )

( Mybe present time is my sentence)

( Must to remember,never hurt the one u love,even if u loseit) BY DRU




Statusuri triste nr.7:

Tacerea m-a luat de o mana si mi-a spus sa ma duc cu ea, nimic nu mai ramane, din tot ce-a fost candva...




Statusuri triste nr.8:

halal prieteni mai am si io...........atunci cand am nevoie de unu nici nu ma baga in seama......si ei cand au nevoie imi cer ajutorul........altadata am sa fac si io ca ei......am sa stau pe inv sau am sa ies.............ce viata mai am si io!!!una de aruncat:((:((




Statusuri triste nr.9:

cel mai minunat lucru in viata este sa iubesti iar cel mai neplacut si dureros lucru este sa nu fii iubit de cel pe care il iubesti..




Statusuri triste nr.10:

it's interesting how we scream inside but no one can hear us.....:(:((((




Statusuri triste nr.11:

kand te privesk pe u...sufletul imi plange...

kand vb ku u...sufletul imi moare....

kand ma gandesk la u....imi dau seama ka degeaba team iubit kandva pt ka akum esti un nimik pt mn si am ales sa te las de domeniul trecutului




Statusuri triste nr.12:

cazi...te ridici...tot ce iti zic e RABADARE...plangi...te distrugi...vrei sa fugi...si te doare ...dai tot ce ai si ce n-ai...totusi pare ca nu te descurci...sa ii pui lumea la picioare




Statusuri triste nr.13:

a iubi inseamna a suferi cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca




Statusuri triste nr.14:

Vreau sa sti...ca imi pare rau...ai ramas in sufletul meu...




Statusuri triste nr.15:

Aspir la o lume perfecta pe kr nu o voi avea niciodata!!!




Statusuri triste nr.16:

Te-am pierdut dar...inca te mai port in suflet...Te strig, dar nu-mi raspunde decat ecoul...Te iubesc, dar tu m-ai uitat...




Statusuri triste nr.17:

Primesc tot ce mi-ai dat din mana ta,omoara de vrei dar fi atent din viata sa mai pot gusta ! Imagini din trecut in care-am fost a ta...si credk nu a fost decat dekat un vis :( si-as vrea sa intru in mormant,caci fara tn nu mai stiu nici cn sunt. Si n-as dori sa am puterea de a evada...mi-ai luat cu tn insasi viata mea..si TE IUBESC si-as vrea sa mor,e moartea data tuturor ! Dupa o IUBIRE sincera e firesc,sa nu mai fiu . asta-mi doresc !!! :X:X:((




Statusuri triste nr.18:

Am plans, am suferit, am pierdut atatea ... totul pentru o cauza nobila: IUBIREA dintre noi doi




Statusuri triste nr.19:

Cand te0m vazut prima ooara mi-a fost frica sa nu te plac, cand te-am plaut mi-a fost frica sa nu te iubesc, acum ca te iubesc imi e frica sa nu te pierd....




Statusuri triste nr.20:

2 suflete ratacite printre sperante, si o inima care va plange daca nu o vei tine in brate :(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu