Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

cercul de prieteni nu se face cu compasul




Statusuri de suparare nr.2:

Indiferenta doare cel mai tare!!!




Statusuri de suparare nr.3:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec




Statusuri de suparare nr.4:

Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...




Statusuri de suparare nr.5:

N'ai stiut sa ma pretzuiesty atunci knd am fst langa u ...insa akm e prea tarziu:(




Statusuri de suparare nr.6:

am crezut prea mult in tine dar mi-a ajuns,cat de tare sufeream eu ti-am ascuns...:((




Statusuri de suparare nr.7:

ai fOst sImplU mIncinOS>....nU ai sa sImti Durerea mEaH dEcat atUnci kND siNguR tU vei fI..fara NImeni lanGA tIne ..Ai sa tE gaNDesti la MN :)



fara rePrOSUri FARa mIncIUni..PUteasa FIE UN vIs ADevarat




Statusuri de suparare nr.8:

EraM copii ERA frumos ERA ca o poveste ERA demult ERA si a fost ERA dar nu mai ESTE.:(:((




Statusuri de suparare nr.9:

ah,departe esti de bn bebelusul meu ubit...arde inimioare in mine k u m-am parasit ...:(




Statusuri de suparare nr.10:

dece nu mai luat pe mn si ai luat alt baiat.........

De ce el si nu eu?................




Statusuri de suparare nr.11:

cand iubesti asigura-te ca esti iubit(a)inainte sa te arunci intr-o iubire fa in asa fel sa iubesti dar sa si fi iubit pt ca in viitor sa nu regreti si ai sa suferi




Statusuri de suparare nr.12:

Nu face niciodata din suferinta altuia fericirea ta:-(!




Statusuri de suparare nr.13:

nu cred k o sa mai simt pt altul ce am simtit pt tine dar am invatat k dupa un altu' tot un altu vine....




Statusuri de suparare nr.14:

M-am schimbat in lipsa ta

Aveam tot;dar te-am pierdut

Am crezut ca poti ierta

Si sa fim iar ca la inceput



Azi inca te mai simt

Nu pot sa te ating,

Dar vei ramane,mereu,visul meu..

Orice s-ar intampla

Mereu voi fi a ta

Iar tu vei fi al meu



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



M-am schimbat in lipsa ta

Aveam tot;dar te-am pierdut

Am crezut ca poti ierta

Si sa fim iar ca la inceput



Azi inca te mai simt

Nu pot sa te ating,

Dar vei ramane,mereu,visul meu..

Orice s-ar intampla

Mereu voi fi a ta

Iar tu vei fi al meu



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



Mai stai.....

Maï staď.....




Statusuri de suparare nr.15:

un inger printre demoni e ca un copil fara mama




Statusuri de suparare nr.16:

The sky cry tears of blood, you took her and did you forget me!




Statusuri de suparare nr.17:

jtiu ca nu mai existha sperantze...ai ars toate visele..ai facut scrum toate iubirea....ai injunghiat toate klipele frumoase...dar ink sunt in pikioare ..ji ink te iubesk




Statusuri de suparare nr.18:

imi place sa ma plimb prin ploaie...asa nu se vede ca plang:((:(:(:(




Statusuri de suparare nr.19:

Poate ca nu mergem din dragoste de viata,ci pentru ca nu avam de ales.




Statusuri de suparare nr.20:

Viatza e un cosmar unde cel mai mare dusman e dragostea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu