Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

ma uit pe fereastra si ma gandesc la uh...dar u qn jie ce faci;);)




Statusuri triste nr.2:

Te-am asteptat prea mult timp...acum in viata mea este totul intuneric...suferinta e prietena mea...iar lacrimile imi este hrana...




Statusuri triste nr.3:

:(..




Statusuri triste nr.4:

daca as putea sa intorc timpul inapoi...sa fim iarasi amandoi...eu cu tine tu cu mine..fara certuri si suspine....sa te iubesc sa ma iubesti...sa nu mai asculti povesti...intoarcete inapoi...sa fim iara amandoi:X




Statusuri triste nr.5:

nu vatzi saturat de atatea cuinte frumoase care sa exprime dragostea...toata lomea spone scrie citeste cuvinte dar nimeni nu la transforma intr-un seniment!!!inceark sa iubesti din suflet nu din cuinte....cu totzi mergem inainte;)




Statusuri triste nr.6:

Zambeste cand tie greu...Traieste cand mori.....Plangi cand e cazul....Lupta cand ai cu cine.....Pretuiste cei al TAU...Pastreaza ce te face mai puternic....Si bucurate de viata cand....AI CEI MAI BUNI PRIETENI LANGA TINE!!!




Statusuri triste nr.7:

invatza sa nu iubeshti pe cel care nu te iubeshte!:-P




Statusuri triste nr.8:

atunici cand iubesti si pierzi te doare tare .......atunci cand nu iubesti si iesti iubit il doare tare.....de aceea este mai bine sa nu iubesti prea tare ca sa nu suferi mai tarziu




Statusuri triste nr.9:

Icearca sa-ti gasesti increderea in tine insuti,apoi in ceilalti.




Statusuri triste nr.10:

God! why me? I still love him! but his parrents don't let him to stay with me!... :(




Statusuri triste nr.11:

decat sa ma doboare ceilalti mai bn ma dobor singura




Statusuri triste nr.12:

Am nimic fara tine

Si tot ce e mai frumos in viata mea

Edoar din vina ta




Statusuri triste nr.13:

tota lumea zice ca sunt urata.....tota lumea se stramba la mine ca si cum as fi un punct negru......toata lumea vorbeste despre cat de mult ma uraste.....nu-i inteleg chiar toata lumea crede ca ....ca.....ca sunt invizibila




Statusuri triste nr.14:

Iubirea este ceva frumos.....dar uni nu stiu sa o pretuiasca.Iubirea pierduta nu mai e o iubire....e o durere...o simtire neplacuta.....Ai grija de iubirea ta.....




Statusuri triste nr.15:

Cu aripile frante

Cu sufletu pierdut

Privirea-n pamant

Un singur cuvant..




Statusuri triste nr.16:

zambetul dulce de pe fatsa mea sterge zambetul pervers d p fatsa altora :)):)):))




Statusuri triste nr.17:

ieri redeam alaturi de tn , ieri ne plimbam imptreuna, ieri miai spuns k ma iubesti dar azi ma lasi sa sufar singura...




Statusuri triste nr.18:

Ma-m saturat de viatza de tot ce tine cu ea ....Mi-am pierdut peieteni si colegi...Ma-m inchis in sufletul meu ca si cum na-s fii existat




Statusuri triste nr.19:

ignorantza doare cel mai mult in dragoste




Statusuri triste nr.20:

Sunt mare pericoluasa..sunt frumoasa dar fitoasa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu