Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Sunt foarte trista...Dc?Pentru ca m'ai mintzit...Dc?Pentru ca mi'ai zis ca ma iubesti...Dc?Pentru ca ai vrut sa ma faci sa sufar...si ai reusit...Dc?Pentru ca iti place sa le faci sa sufere pe acele persoane care nu merita...Dc?Pentru ca acele persoane te iubesk CU ADEVARAT... bY AnNiE




Statusuri de jale nr.2:

Te iubesc,dar pentru tine nu e de ajuns.Te visez,dar tu vrei mai mult.Te ador,da nu iti pasa...




Statusuri de jale nr.3:

Acum mi-am dat seama cu adevarat cine esti,scuzele nu te mai ridica din kkt...nu te mai osteni sa le folosesti ca deja te-am uitat!




Statusuri de jale nr.4:

inainte sa spui ceva gandestete de 2ori inainte..nu pot uita ce ai spus ....




Statusuri de jale nr.5:

toate trec..asa se spune..dar nimic nu trece fara sa lase urme:-j




Statusuri de jale nr.6:

Afara ploua nencetat....iar eu la geam privind, vad chipul tau iluminat si park ploaia s-a oprit:D:D:D




Statusuri de jale nr.7:

te iubesc nu ma uita...asta e dorinta mea...:x




Statusuri de jale nr.8:

“eo am ieshit din jocul tau..shi nu-mi pare raw..miai lua totul daca ai putea..libertatea nu mio poti lua..fac ce vr c viatza mea..nici nu mai cred k team iubit vre1data.poate am visat dar m-am trezit”




Statusuri de jale nr.9:

satusuri dupa despartire




Statusuri de jale nr.10:

daca pleci nu ma lasa ca astfel mor de tristete




Statusuri de jale nr.11:

Dak as avea putere as da timpul inapoi,la vremurile dulci si pline de bucuri,vremuri knd se simtea dragostea in jur... Dak as avea glas as spune lumi intregi k ink : Te Mai IUBESC!!!




Statusuri de jale nr.12:

Totul s-a intamplat dn vina ta,ai vrut sa ramai q inima mea. a mea inima nu-ti apartine,TE ROG uita de mn!




Statusuri de jale nr.13:

Dc cupidon m-a lovit numai p mn trebuia s t ia si p tn ca asa nu este bine eu sunt aici u esti acolo ....departe. d vzt t voi vedea si nu oricum t voi vedea cu ea :((:((:((:(( ( pt cnv care nu va fi niciodata al meu )




Statusuri de jale nr.14:

trist de dargoste




Statusuri de jale nr.15:

azi am facut o crima am ucis inca un gand legat de tine...................... oricum era in zadar




Statusuri de jale nr.16:

Plang de dorul tau , a trecut ceva vreme de cand ne-am despartit iar tu mai vazut pe strada , a doua zii ti-ai facut un nou id , m-ai bagat in lista. Ai intrat direct pe mine si mi-ai spus:"-Imi pare rau ca ne-am despartit , inca te iubesc si te astept!" Iar eu am sa-ti spun mereu: Este mult prea tarziu!"




Statusuri de jale nr.17:

eu te iubeam pana cand team vazut in parc cu alta prietenea de a mea cum o tineai de mana




Statusuri de jale nr.18:

stai cu ea dar ma vezi p mn o saruti p ea dar te gandesti la mn :X:X:X




Statusuri de jale nr.19:

In lacrimi s-a nascut iubirea

In lacrimi s-a nascut fericirea

In lacrimi iubirea se va uita

In lacrimi ne vom revedea...




Statusuri de jale nr.20:

dc noi fetele suferim tot timpu... cand lor(baietilor)...nici nu le pasa....dc nu avem puterea de a ne invinge pe noi ... :|:|:|



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu