Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Cand privesti in urma, adanc in sufletul tau, vei vedea amintirile din trecut.cele mai frumoase au pierit. ai face orice sa le redai iarasi in viata ta acest trecut. aduti aminte de clipele in care erai copil mereu vesel. doar amintirea cu care ai ramas iti spune ''ASA A FOST ODATA...''




Statusuri de jale nr.2:

t kaut, kiar shi atunci kind eshti linga mine




Statusuri de jale nr.3:

Azi plec dar inca te iubesc Tot ce insinuezi sunt prostii nu gresec Caci lumea e rea ji nu ma vrea cu tine Astazi plec ji jtiu aja e mai bne !




Statusuri de jale nr.4:

Crezi k Ma faci Geloasa? Nu Fraieree!!! Nu ma Intereseaza!!! Oriqum Te doare Inima knd te Uiti la Poza mea Asha k ai Grija de Nasoala Ta!!! Te Pwpa Amika TA!!” by Kiddaaa:X Ralukaa::!




Statusuri de jale nr.5:

mie dor de tn




Statusuri de jale nr.6:

rpietenii bunii la nevoie te lasa




Statusuri de jale nr.7:

dragostea este singurul antidot care atunci cand se sparge isi varsa tot veninul pe tn!




Statusuri de jale nr.8:

ce fraer sunt




Statusuri de jale nr.9:

maM faCut maI fRuMoaSa, Nu mai SunT copIlu` caRe il` stIaI p`acasa:X,nU mAi pUn ToT la sufLet,tot Ce Stiu.........nu`s faTa CumiNtE.....sh DeaIa Nu mA maI minTe:P:X




Statusuri de jale nr.10:

ingerasul meu.......nju lasa o ''tarfa'' sa vb in locul meu........:X:X:X




Statusuri de jale nr.11:

iubeste cu inima ... nu cu vorbe




Statusuri de jale nr.12:

Stii sa spui te doresc cu o fatza mincinoasa , spui te vreau langa mn nu mai cand iti convine , spui ceti place tie cui nui place iar eu suspin si inima-mi tace!:(((




Statusuri de jale nr.13:

Vei intelege mai tarziu

sau poate niciodata

Vei regreta asta.....o stiu...

Dar raul nu te iarta...

Vei plange cum am plans si eu...

Vei plange nu de mine...

Vei plange ca sa chinuit...

Un suflet pentru tine...




Statusuri de jale nr.14:

te iubi, nu te iubi

>:) sp




Statusuri de jale nr.15:

DoaR..MoarteA..MA..poatE.ajutA




Statusuri de jale nr.16:

daca tu esti plecata eu ce sa fac?




Statusuri de jale nr.17:

N-am de gand sa stau in preajma ta,

Mult rau mi-ai facut c sa mai pot sta,

Nu te mai ruga de mine, degeaba speri,

Nu mai vreau sa am de-a face cu tine,

Refuz sa fiu proasta de alta data

S-a terminat,in sfarsit traiesc,

Sunt fericita, nu te mai iubesc,

Nu vreau sa mai stiu cine esti,

Nu vreau sa mai stiu cum zambesti,

Nu vreau sa te vad in fata mea,

Dispari din calea mea, din viata mea




Statusuri de jale nr.18:

Doamne de as putea altul sa il iubesc te-as uita sa nu ma mai chinuiesc,mai facut sa plang asteptand sa vii, sa iti strig numele in notiille tarzii,as vrea sa imi dai ochii tai sa plang k din ochii mei lacrimi nu mai curg,cat am pland de dor lacrimi nu mai sunt k mai parasit k o frunza in vant,intoarce-te iubirea mea,tu imi lipsesti dragostea mea,ai fost mereu si ai sa ramai doar tu iubirea mea din tai....




Statusuri de jale nr.19:

dc unii pot spune ca ,,totul o sa fie bine" ..dar nu e asa nimick nu poate fi bine:(:(:(




Statusuri de jale nr.20:

Am crezut k departe de tine imi va fi bine, ca suferinta mea ar lua sfarsit..doamnee cat am gresit. Imi e mai greu asa,nu stiu ce sa fac cu viata mea,un rost nu mai am pana nu te am..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu