Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

De ce fetele trebuie sa sufere?iar baietii sa se bucure?totul parca e un cosmar cand vad ralitatea in care traiesc...dar eu te iubesc tu iti bati joc de mn zicand ca ma "iubesti"!Ce rost are sa minti sa ma faci sa sufar si sa plang?team iubit odata te iubesc si akum dar chiar daca incerc sa te uit sa te ingan nu pot...dragostea ma face sami pierd controlul sati spun ca te iubesc in speranta ca ma vei iubi!!!



un mesaj de la ANDREEA(XOXO) pt LoLo




Statusuri triste nr.2:

incerc sa ma mint singura ca nu ai insemnat nimic pentru mine dar inima mea nu mai crede in minciunii




Statusuri triste nr.3:

as fi vrut sa deschizi ochii mai inainte....poate nu m'ai fi pierdut printre cuvinte...oricat ai crede ca mai rau nu se poate amintesteti doua cuvinte se poate..:(




Statusuri triste nr.4:

¦n`am sa uit prin tot ce am trecut

merg prin viatza

fratzii i`am pierdut

n`am sa uit de unde am plecat

si sigur n`o sa uit cn ma tradat ;)

¦¦ [-] xxxxXXxXxx




Statusuri triste nr.5:

nu plange ca s-a terminat zambeste ca s-a intamplat




Statusuri triste nr.6:

O poza cu un golan Asta e tot ce mai am Si sperantza k·ntr·o zi langa mine u vei fi Eu nu credeam ceva ne poate desparti Mult ne iubeam si ti·am jurat k·a ta voi fi U ai plekt...aqm poate m·ai ji uitat Si te·am pierdut"":( mie dor de tn:




Statusuri triste nr.7:

mu conteaza k astazi de indepartezi de mine....maine iti va fi dor...nu conteaza cat am plans....lacrimile mele te vor ineca candva atunci cand nu am sa mai fiu....nu ai sa mai fi nici tu~pt k noi am fost unult pentru celalalt kiar daca nu mai eram impreuna~nu mai sunt eu nu vei fi nici tu in linistea de acum...ai sa traiesti si tu cum am trait eu~DOAR CU REGRETUL SI AMINTIREA~atunci am sa te parasesc si eu dar eu am s`o fac definitiv fara sa ma uit inapoi




Statusuri triste nr.8:

se spune ca in viata iubim o singura iubire.atunci cum se face ca suferim la orice despartire?




Statusuri triste nr.9:

nu pot sa-mi iau gandul de la tine.....ink imi zambesti..ma privesti dar esti k ea ..de ce?? nu inteleg de ceeeeeeeeeeeee???? dak ma iubesti de ce esti cu ea? orikm nu ma gandesc sa iti mai dau o sansa..asta nikodata prefer sa o iau de la capat cu alta persoana dar nu cu tine..chiar dak te iubesc n-as putea sa te iert ...te iubesc atata de mult ca nu te-as ierta nikodata......NICIODATA!!




Statusuri triste nr.10:

:((ThHhHhOoAmNe ce il iubesc...:(( da NU-si Da SeAmA







VREU SA TRAIESC DINOU ACELE CLIPE MINUNATE:((







tE vReEaU iNaPoI:((





By DaNuTzZa..[cLsCu-dp]




Statusuri triste nr.11:

Urasc javrele mincinoase

Care se cred foarte frumoase

Minunate,unicate

Si de baieti preferate X-(




Statusuri triste nr.12:

fa ce ia ce crezi fara sa doare.... plangi descarcate...dar a fost odata iubirea noastra




Statusuri triste nr.13:

knd iubesti pe cineva nu astepta ziua de maine sa-i spui ce simti k poate fii prea tarziu




Statusuri triste nr.14:

Era odata..demult cand totul era posibil...dar era un vis...m-am trezit si mi-am dat seama k realitatea e mult mai dura..si k in ea...nimic nu e posibil




Statusuri triste nr.15:

cel mai rau lucru in kare potzi sa simtzi absentza cuiva este sa stai langa el/ea ji sa jti k niciodata nu va fi al tau/ta




Statusuri triste nr.16:

ai stat tot timpul linga mine ji nu miam dat seama ka ma iubesti cristina villanueva de alcardete




Statusuri triste nr.17:

ma uit in trecut si imi pare rau pentru tot ce a fost intre noi.......




Statusuri triste nr.18:

daka ai fii lacrima nu as plange niciodata pt ca miar fi frik sa te pierd




Statusuri triste nr.19:

Te voi pastra mereu in gand, iti multumesc j pt atat...pt putinele clipe frumoase,j pt amintirile ramase



By crystynutza dradutza




Statusuri triste nr.20:

cand ne intalneam, ma faceai sa ma simt in plus... cand ma sarutai tu te uitai dupa altele...prietenii tai mi au spus dar nu i am crezut. asta pana kand am vazut o cu ochii mei ... acum imi dau seama ce fel de persoana esti , ai vrut sa te distrezi doar ..fara sa shti k tu poti intra in sufletul meu.dar acum plang in zadar chiar dak as putea nu m as intoarce la tine pentru k ma vei face din nou sa sufar, te iubeskkk=((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu