Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

sunt trist :((




Statusuri triste nr.2:

pretenii...adevaratzi...nu te-ar face sa plyngi!




Statusuri triste nr.3:

uneori viata nu-i asa cum o dorim sa fie..........




Statusuri triste nr.4:

cel mai dureros este atunci cand persoana pe care o iubesti e langa tine dar nu te observa




Statusuri triste nr.5:

exista o lume buna dar aceea..........e pre scumpa




Statusuri triste nr.6:

doamne iti cer putere si intelegere pt. a-mi intelege seful si dak imi dai putere ii dau un si nu-si mai revine in veci

:))=

))




Statusuri triste nr.7:

atunci knd iubesti plutesti viatza e roz , dar knd iub si nu esti iubit simtzi k sufletul tzi se sfasiaza indiferentza e lui e pt tn un imens val de durere... nu va indragostitzi fetelor




Statusuri triste nr.8:

astept un raspuns... dc nu imi raspunzi ?...dc ma faci sa sufar ....? dc? nu inteleg...dc?




Statusuri triste nr.9:

ce am iubit e un vis pierdut si ce voi iubi e un vis in devenire........




Statusuri triste nr.10:

nu mai sunt cum eram inainte,aum rad,atunci plangeam




Statusuri triste nr.11:

te iubesc esti viata mea te ador nu ma lasa eu nu team lasat atunci cand viata piedica tia pus...nu uita




Statusuri triste nr.12:

Ti.am spus l revedere

Atunci cand am plekat

Si k ochii plini de lacrimi

Tot l tn ma-m uitat



BY......SECRET




Statusuri triste nr.13:

sunt ka un inger ranit fara aripi si strig dupa dragoste in ploaie si frig sunt ka un inger ranit fara aripi si strig dupa tine dar nu pot sa te;ating :(




Statusuri triste nr.14:

(t)impul trce, timpul vine

(e)u in curand nu voi mai fii



(i)niman pamant mie rece

(u)ndeva-n pamant va fii

(b)uni si rai in jurul meu

(e)i la fel ca mine

(s)oarele nu lor vedea

(c)e e scris insa ramane




Statusuri triste nr.15:

chiar dak team iubit asta nu insemna a imi dau si viatsa pt tn...akm ca neam desp regret ca nu mai iubith




Statusuri triste nr.16:

pe tn te iubeam.....doar la tn tineam......shi din kauza ta nu am vazut prietenii din jurul meu kre tineau la mn....

....:::mada:::....




Statusuri triste nr.17:

esti geloasa? stiu eu dc pt ca ti se pare ca toate fetele stau in preajma prietenului teu..:( asa e si la mn:(




Statusuri triste nr.18:

Friendship is like the relation between hands and eyes. When the hand gets hurt, the eye cries, and when the eye cries the hand wipes its tears




Statusuri triste nr.19:

Au fost clipe frumoase, Pacat ca au fost false, Eu te-am iubit tu mai mintit...Am dat totul pe nimic, Am suferit in urma ta..Iar tie nu-ti pasa...Eu te-am iubit cu mare foc in schimb tu iti bateai joc....:( Te iubesc mult mult mult sufletu meu ingerasul meu inima mea ochii mei aeru meu vei fi mereu adanc in sufletul meu....:( cu toate ca acum esti cu alta si pe mine mai parasit:((




Statusuri triste nr.20:

de ce atunci knd ma vezi, zambesti si te porti frumos cu mine imi spui ka inka ma plaki ka inka zii la mn dar pe la spate ma insheli.......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu