Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Just 'maybe'..the rest it's a dream




Statusuri triste nr.2:

sunt trista,chiar suparata si nu stiu ce sa fac?oare merita vreun baiat sa ii oferi increderea ta?




Statusuri triste nr.3:

baiatui prost fatay proasta omul destept familia-i moarta




Statusuri triste nr.4:

Daca norii varsa lacrimi si iubirea n-a trecut,poate mai apare o sansa sa luam de la incepu.=((:(




Statusuri triste nr.5:

Ma uit pe geam plang si mie dor de cand stateam cu tine la televizor ....Radeam impreuna glumeam si ne distram dar acum sa sfarsit nu mai e nimic!!




Statusuri triste nr.6:

niciodata sa nu ai incredere in cei de langa tne k toti te tradeaza,o spun din experienta




Statusuri triste nr.7:

ignorare




Statusuri triste nr.8:

M-am saturat sa ma sparg in bucati de fiecare data cand te privesc? De ce nu se mai termina:(




Statusuri triste nr.9:

cel ce te va face sa plangi nu merita lacrimile dar cel care le merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri triste nr.10:

CAND DE INDRAGOSTESTI SI CEL MAI BUN PRIETEN ITI SPUNE CA TE FOLOSESTE CREDEL SI EU AM FACUT GRESALA ASTA ASCULTA CREDEL VREA DOAR SA TE AJUT SI EU AM TRECUT PRIN ASTA CREDE




Statusuri triste nr.11:

chiar dak nuti vine sa crezi

iubia tot nai sa o pierzi

amintirea e iubiea noasta

dar oare care-i viata noastra




Statusuri triste nr.12:

,,am invatat k in viata nu poti fi fericit doar 5 minute ..si siti dc?pt k viatza e urata...:(:(




Statusuri triste nr.13:

Sunt ingerul nopti bat lausa ta nu-mi deschide nimeni vad doar umbra mea lacrima atinge obrajii sangerii gura mie uscata te astept sa vi.




Statusuri triste nr.14:

Nu fi trist...si frankensthein a fost urat:))




Statusuri triste nr.15:

Nu ma pot trezi in lumea reala...inca ma gandesc la baiatul pe care il iubesc si pe care stiu sigur k ma iubeste




Statusuri triste nr.16:

Blestem ziua in care te-am cunoscut

De ce ai preferat sa fie aja, cand totul putea fi ca in povesti?

De ce ai ales sa-mi faci toate astea?

Puteai sa-mi spui in fata care sunt sentimentele tale

De ce ai vrut sa ma faci sa sufar?

Cand eu am vrut doar sa-ti ofer iubire nimica altceva

Chiar regret ca sa intamplat asa

Sunt sigura ca putea sa fie si altfel

Sper sa nu regreti de tot ce ai facut

Eu chiar te iubesc sincer

Sai nu aj fi facut nimic ce ti-ar putea face rau CREDE-MA

Atata mai sper SA VINA ZIUA in care sa realizezi k eu chiar te iubeam sincer chiar dak u nu ma credeai

Iar eu sa am puterea sa te iert si sa zambesc.





Semnat: yubareatza




Statusuri triste nr.17:

mi-e mila de tn mi-e mila de noi mi-e mila de dragostea ce odata a fost intrenoi dar u nu mai pretiut ci pe ea , atunci iti spun adio iubirea mea .




Statusuri triste nr.18:

aolo mam plik




Statusuri triste nr.19:

CaNd cInEvA T-NlOcUiEsTe ...........O lAcRiMa sE iVeStE........PeNtRu Ca CiNeVa Te IuBeStE............




Statusuri triste nr.20:

"poate ai fi fost fericit daka m`ai fi iubit...dar niciodata nu e prea tarziu atunci cand iubesti "



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu