Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Este greu sa crezi ca poate va venii o zi si pentru tine.....este greu sa te convingi pe tine insuti ca totul va fi bine.....si este greu sa ii convingi pe ceilalti ca tu ai dreptate.....pentru ca viata nu este deloc usoara.Dar ce simplu este sa spui te iubesc.....ce usor si ce simplu sa o repeti oricui.... oricum .....si oricand simti nevoia sa nu fi singur.....Eu te iubesc si ti-o repet mereu si mereu de parca as vrea sa ma convig mai mult pe mine insumi......stiu ca este adevarat ce simt si te iubesc......si daca aceste este adevarul poti sa imi spui de ce sunt aici departe de tine......si de ce nu luptam sa fim impreuna?mada_nebunik94 si vb mai multe...:(




Statusuri triste nr.2:

Stii cum e atunci cand pierzi tot ce ai doar ptr ca nu ai fost de acord cu o idee?Cea mai buna prietena.......baiatul pe care il placi......Nu prea cred....Atunci ia sfatul meu si ai grija ptr ca nu se stie niciodata dak prietenii de langa tn chiar iti sunt prieteni;)




Statusuri triste nr.3:

When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it? If it was someone you truly loved ?




Statusuri triste nr.4:

trista este foarea ce traieste printre spini dar mai trista este viata petrecuta prin straini




Statusuri triste nr.5:

Cand team privit prima data in ochi miam zis ca te voi iubi pana voi muri,iar acum ca am murit miam dat seama ca te voi iubi vesnic si ca ingerul meu te va purta pana la mine unde vom fi mereu doua suflete impreunate de aceasi iubire




Statusuri triste nr.6:

m-am saturat de tot...ti-ai batut joc de mine...acum am realizat...dar acum totul s-a schimbat




Statusuri triste nr.7:

mereu....voi fi langa tine chiar dak u m-ai parasit eu nu.....chiar dak u miai frant inima eu nu imi pare rau pentru ce a fost pentru ce e in prezent si pentru ce va fii....:((




Statusuri triste nr.8:

eu nu cred ca daca ai febra nu pot sa vin sa te vad.....de cind iti faci griji de mine ca ai sa ma molipsesti?




Statusuri triste nr.9:

niciodata sa nu plangi cand nu ploua pt ca atunci lumea te vede,mai bine sa plangi cand ploua ca atunci nimeni nu te vede




Statusuri triste nr.10:

de ce ai facut asta? de ce? de ce? de cee?...ma intreb asta in fiecare zi....dar totusi...nu-mi pot da seama...ma simt ca intr-o prapastie fara de sfarsit..simt ca si cum plutesc..dar in acelasi timp simt o greutate ce ma apasa..din ce in ce mai tere....oare ec este? este cumva dragostea mea pentru tine.care acum s-a trasformat in ura? dragostea pe care ti-o purtam candva? daa!! asta este!! iti multumesk pt ca acum stiu ce inseamna tradarea...




Statusuri triste nr.11:

cand moartea va veni nu o zgorni ea te va scapa de tot cei rau




Statusuri triste nr.12:

ai sa regreti kand nu oi mai fi si o sa plangi in fiecare zi:(




Statusuri triste nr.13:

m-ai lasat singura intr-o lume intunecata...u erai raza de lumina pt mine dar acea raza s-a stins




Statusuri triste nr.14:

am gresit si eu...dar cine nu greseste...ai gresit si tu ...gresala se plateste...este vina mea dar e si vina ta...orcat am fi gresit ne leaga dragostea:((




Statusuri triste nr.15:

Dragostea e o sageata care face rani de foc,sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate joc.




Statusuri triste nr.16:

Acum regret k nu mai esti..plang mereu k stiu k regretele mele sunt prea tarzi :(




Statusuri triste nr.17:

Invata sa iubesty knd inima ti-e franta...invata sa iubesty knd mintea ti-e pierduta...sa mergi cu capu`sus knd soarta ti-e cruda...sa-nveti s-ajuti pe alti knd nmn nu te-ajuta!♥♥






Statusuri triste nr.18:

Vreau sa cititi asta !!



e o poveste ca a oricarui alt om !



fiecare sufera!

mai ales la varste..14..15 ani



experienta



stiu ca doare..



fetelor fiti tari..



D`zeu a dat iubirea poate k odata si odata o sa fie buna si pentru noi

Baietii nu merita sa suferim pt ei k niste fraiere..



ganditi`va macar odata la voi



Incercati sa va ganditi k poate unii chiar au nevoie de voi...si va iubesc asa cum sunteti



o sa se intoarca roata oricat de patrata ar fii ea..



take care !!:*




Statusuri triste nr.19:

povestea mea:x



"La inceput m`am indragostit de un baiat la kre ii plc de pr mea cea mai buna...Ea nu l`a bagat in seama a fost foarte indiferenta,el s`a saturat de ea si at se dadea la mn....dupa ce au trecut 3 zile dupa ziua mea:xm`am bagat cu el si aqm mai sunt cu el din 11 oct pana in 17 decembrie:)adik azi si nu stiu cum voi mai continua pt k am vorbit intr`o seara cu el la tel toata seara si el era la pr`su cel mai bun shi mi l`a dat shi q ala sa vorbes...cu prietenusu il cun de pe net(mess)si cu el am ras mai mult in 3 min cat am vb cu el am ras mai mult dekt am ras cu prietenu meu principal toata viatza....cred ca m`am indragostit de prietenul lui:(am fost foarte confuza si le`am spus verioshoarei mele si alta pr cu care ma intelegeam ff bne....tot in aceeasi seara in care le`am spus prietena asta a mea cu care ma intelegeam bne...i`a dat web la prietenul prietenului meu si l`a fkt sa s`e indragosteask de ea:(:(:(:(:(:(dupaia nu sthiu ce se v`a intampla..:(:((




Statusuri triste nr.20:

daca tu ma vei intreba vreodata ce as alege dintre tine si viata as alege viata iar tu te vei supara dar fara ca tu sa stii pentru mn viata esti tu.....:):):)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu