Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cel mai trist lucru e sa simti k inima celui de langa tn apartine altcuiva




Statusuri triste nr.2:

Ce soare trist! ieri parca era mai vesel…a! nu ieri! de mult… tare de mult…




Statusuri triste nr.3:

Cel care te va face sa plangi nu iti merita lacrimile iar cel ce nu te va face sa plangi niciodata iti merita lacrimile




Statusuri triste nr.4:

dke`mi faci asta

kand jti k t ubsk d mor

Pt tine mi`as da sufletu`

...Te iubesk...Ma bukur k t am




Statusuri triste nr.5:

"..uN pLyeten adEvArAt'..:x'..Te AjUtA lA gLeu'..Sh` Nu Te miNte nIcIo0dath'..:x'..eL tE intselege'..sh` iti sterge lacimile'..:x'..




Statusuri triste nr.6:

ai ramas repetenta la 6 materi.!repetento>




Statusuri triste nr.7:

ma uit spre cer si intreb 'cu ce am gresit' de ce trebuie sa platesc fiecare clipa de fercire in lacrimi 'de ce?'

'de ce nu pot sa te mai scot din minte? de ce trebuie sa adorm in fiecare seara plangand? de ce? de ce?




Statusuri triste nr.8:

daca adunam lacrimile ce au curs in urma ta un ocean de lacrimi se facea:(:(:(pt dany :*




Statusuri triste nr.9:

am invatzat ca orike pas facut ramane facut si nu te potzi intoarke in trecut...:(




Statusuri triste nr.10:

nu merita sa plangi pt nimeni ..iar cei care merita nu te vor face sa plangi!




Statusuri triste nr.11:

te iubesc da`r tu pe e`a eu te sarut da`r te gandesti la ea`h...:x:*:*:x....scrisa`h de ale:x:*:*:x




Statusuri triste nr.12:

spun mereu ca te-am uitat dar nu-i adevarat ...pakat ca tu nu intelegi ca eu chiar tin la tne..




Statusuri triste nr.13:

Mi-e inima captiva in mana ta

Ai p romis ca vei avea grija de ea.

Chiar daca nu va exista un "NOI",

Vreau tu s-o feresti de vant si ploi.




Statusuri triste nr.14:

tristete amara/coboara si-omoara/speranta din mine/si tot.




Statusuri triste nr.15:

adio




Statusuri triste nr.16:

cand vei pleca nu te uita in urma,prt.k vei vedea 2 ochi de copil care plang dupa iubirea pierduta




Statusuri triste nr.17:

tu esti un inger bun cu ochi plini d foc dar sa te rogi la domnul sati daruiasca noroc caci frumusetea piere iar ochi tai frumosi se vor transforma in lacrimi grele dak nu ai noroc.......te iubesc!




Statusuri triste nr.18:

speranta e drogul care ne face sa traim visand




Statusuri triste nr.19:

il iubesc,dar nu stiu daca el ma iubaste,nu imi arata sufar in tacere




Statusuri triste nr.20:

Atunci cand vantul va bate peste parul tau sa-ti adunci aminte de numele meu......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu