Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Nu sunt aici pentru tine , Nu sunt aici pentru cineva , Sunt doar pentru mine , Ma odihnesc in singuratatea mea




Statusuri triste nr.2:

Barfe,Barrfe....despre tot felu' de tarfe...Spuneai ca sunt rea...Mai bine veziti de tafra ta...NU-TI MAI BAGA NASUL IN VIATA MEA...Acum sunt alta...:|:(:-




Statusuri triste nr.3:

te-am iuBit si te mai iubesk dar u ejty un prost fiindk mai lasat sa plek si ai ales o kurva




Statusuri triste nr.4:

te-a, iubit odata k un dor nebun..te iubesc si akum...dar nu vreau sati spun..




Statusuri triste nr.5:

acum k te iubesc iubestema si u ...




Statusuri triste nr.6:

cu fiecare clipa care prece/ mai moare cate o floare de cais/ mai rasticnim cate un trandafir pe cruce/ mai dam din noi un strop de vis




Statusuri triste nr.7:

nu pot sa ma uit la poza ta... parca imi spune cva:(




Statusuri triste nr.8:

de mult e intuneric la mine in suflet nu luna,nu stele,ci vid ...doar vise triste...eterna tacere...sperante si lacrimi!!!te




Statusuri triste nr.9:

asa ta e viatza sa suferi si sa o iei de la inceput




Statusuri triste nr.10:

bv andreea si eu il urask pe fostul meo prieten:((




Statusuri triste nr.11:

Aseara m-am culcat gadinduma la tine.......te-am visat toata noaptea.....m-am trezit cu tine in gand....si la ziua in care te voi vedea din nou,cand te voi putea strange la pieptu'meu,sa-ti vad ochisorii tai frumosi,sa-ti sarut buzele tale dulci........acum nu am ce sa fac decat sa astept sa vina cat mai repede aceasta zi....ca simt ca mor daca nu esti langa mine...




Statusuri triste nr.12:

Sunt o fata prietentioasa

dar sa stiti ca sunt frumoasa

dar cand vine vorba de relatii

Nu se mai imbing Baietii




Statusuri triste nr.13:

Am intrebari de pus...

Raspunsuri de dat...

Ganduri de ascuns...

Oameni de uitat...




Statusuri triste nr.14:

InImA mEa eRa FoRmAtA DiN 3 PaRtI "tuh"..si "ele"..:(tuh sh una din ele ati plekat din viata mea :(( acuma inima mea este formata numai dintr-o singura parte in care sta o adevarata prietena:( [ dak vreti sa vb cu mn dati add pisysuctz_ingeras_micutz]




Statusuri triste nr.15:

mam pierdut cu timpul in bratele tale si cand te-am iubit mai mult mai parasit si ai plecat si in urma nu te-ai uitat




Statusuri triste nr.16:

aj vrea k ploata sa imi ascunda lacrimile....sa imi alunge durerea....sa imi stearga numele tau din sufletul meu...pt a nu mai suferi in zadar. de la dienutza pt cel ce sufer




Statusuri triste nr.17:

Crezi ca indiferenta ta ma va rani dar de fapt te va ranii pe tine,Atunci cand vei inchide ochii vei vedea doar privirea mea si vei simti sarutarea mea,Si cand o sa deschizi ochii o sa iti dai seama ca ma'ai pierdut si ca este prea trz.Ma vei cauta in el dar o sa iti dai seama ca nimeni nu este ca si mine.By Ady




Statusuri triste nr.18:

Nu vezi k sufar..dc vrei sa ma chiniu...???




Statusuri triste nr.19:

nimik nu poate fi mai triet... decat o lacrima ce ofileste un zambet




Statusuri triste nr.20:

Tu nu ai vrut sa ma intelegi

Si ti-a fost mai usor sa pleci

De ce ai plecat… iubirea mea?

Totul e pustiu in jurul meu

Iar eu vad numai chipul tau

De ce ai plecat iubirea mea?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu