Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

te iubesc pu ptr tot ca existi ptr ca respiri ptr ca te misti..te iubesc ptr felul tau de ai fii..te iubesc ptr totdeauna cum nimeni nicioadata nu te-ar putea iubi...love u pu




Statusuri de dragoste nr.2:

Multi vor s mi t ia...dar ceia inimi tale e in inima mea...multi kred k nu are rojt dar nicodat nam fo mai sigura...multi kred k pot gandi pt noi2...dar...NOI2 NU INSEAMNA MAI MULTI...CI DOAR NOI2...[pesa rau st ajta...by narch4mihai]




Statusuri de dragoste nr.3:

mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat.




Statusuri de dragoste nr.4:

imi cade`o lacrima

gandindu`ma la tine

eu doar atat itzi spun

intoarcete la mine




Statusuri de dragoste nr.5:

[~:*~]As Vr3@ $@ F!u O $t3@ $@ $tR@lUc3$k @$uPr@ Th@`!!![~:*~]




Statusuri de dragoste nr.6:

stau in pat si ma gandesc....

pe cine oare sa iubesc?

si vazand ca am pe cine ..

am tras plapuma pe mine




Statusuri de dragoste nr.7:

Va urma oare ziua in care sa cred ca tu MA IUBESTI :X




Statusuri de dragoste nr.8:

da urat te poti askunde, dar de dragoste n-ai unde.. k oriunde te-ai askunde tot in suflet te patunde




Statusuri de dragoste nr.9:

dimineata pe racoare eu ma scol cu p*la in soare




Statusuri de dragoste nr.10:

vei ramane in mintea si in inima mea, unde sunt eu la bine si la greu, ma voi gandi la tine mereu si tot ce am facut impreuna: bune, rele, ne vor lega mereu! :(( MI-E DOR DE TINE!!!




Statusuri de dragoste nr.11:

i ll be your love




Statusuri de dragoste nr.12:

vreau sa ma iubesti fara niciun regret

accepta-ma asa cum sunt,nimeni nu e perfect

mereu am incercat sa iti ofer tot ce ai vrut

in afara de iubire,nu pot sa iti ofer mai mult

daca viata mea inseamna doar un minut

vreau sa fii langa mine pe acest parcurs

si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit

pana la moarte, pan' la infinit!




Statusuri de dragoste nr.13:

O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir ? tie iti apartin toate trei ?




Statusuri de dragoste nr.14:

nu mai sunt fetita pe care o stiai tu de mult, poate nu ti-ai dat seama dar de la un timp am mai crescut. ''evelyna-ayda'' ....asta e id meu, care vrea sa vb q mn :P:*:)




Statusuri de dragoste nr.15:

pt. tn am renuntat la mn, ......pt. tn la tot am renuntat, la tot, ......de astazi vreau sa ma gandesc la mn si sa renunt la tine cu adevarat: ....adio, iubire!!!

daca vrei, iti dau si bani numai sa nu te mai vad 10 ani:x..te iubesk si vei ramane in inima mea dar nu voi mai varsa o lacrima pt. tn......te-am iubit mai mult ca orice si tu stii asta; ...nu mai vreau sa sufar,.........am suferit destul toata viata...

clipe de iubire, de fericire si dezamagire, ai lasat....totul sa se termine intre noi acum si acum incep o noua viata fara tn pe un alt drum....tu nu meriti dragostea mea, meriti ura, minciuna si toata suferinta mea....fara tn imi e mai bn ..asa simt....imi pare rau dar inima mea se aduna ....pt. tn simt doar ura....adio, iubire...mai bine mi-e fara tine .....e chiar mai bine...de la dragoste la ura nu e decat un pas....am trait din amintiri, m-ai inselat caci tu niciodata nu te-ai schimbat .....ajunge acum ...prea mult timp am pierdut cu tn,....tu nu meriti dragostea mea.....adio, iubire:x:x:x




Statusuri de dragoste nr.16:

Bãã ! Eu îl iubesc!......Restu' nu vã priveºte! ;)




Statusuri de dragoste nr.17:

Tu chiar ca esti genul meu

As sta cu tine mereu

Toate zilele si toate noptile

Chiar esti pe placul meu

Ne potrivim tu si eu

Imi spune sufletul meu

Vom fi impreuna mereu




Statusuri de dragoste nr.18:

Te-am iubit si te iubesc

De-acu' si cat traiesc

Nu stiu ce simti pentru mine

Dar eu stiu ca tin la tine!!!



Gabi al meu, eu tot regret

Ca ne-am despartit

Da stiu ca vom ramane prieteni

pana la sfarsit:*:*:*




Statusuri de dragoste nr.19:

eu te astept

u nu vii

eu te chem la mn

u nu vii,...

da hai ma,...odata!




Statusuri de dragoste nr.20:

!!!Iubesthe caci numai iubind,vei descoperi frumusetea vietii;X!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu