Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

te iubesc




Statusuri de dragoste nr.2:

iubirea este o cheastie care te face sa razi atunci cand esti suparat ......iubirea este atunci cand ii spui unui baiat ca iti place camasa lui si atuncea el se imbraca cu ea in fiecare zi.....iubirea este atunci cand catelusul vine si te linge pe fata chiar daca lai lasat singur toata ziua......iubirea e,e ceva minunat!!!!!!!




Statusuri de dragoste nr.3:

Oamenii spun ca iubirea e magie. Dar magia e doar iluzie




Statusuri de dragoste nr.4:

merg pe strada si privesk

cum alti tineri se iubesk

numai eu nu am ku cine

k u nu esti langa mn




Statusuri de dragoste nr.5:

TE iubesc, te doresc, du-te drq ca glumesc




Statusuri de dragoste nr.6:

pentru totzi cei care iubesc,....BAFTA!




Statusuri de dragoste nr.7:

Timpul trece , nu-l mai pot opri

Dar te pot opri pe tn sa ma pierzi;

Vorbe nu mai spune absolut nimik

Cu buzele dulci sarut imi daruiesti



Ne-am iubit si ne-am ranit de-atatea ori ca nu mai stii

Vrei sa pleci sau mai ramai, asculta-ti vocea inimii



Baby, noi amandoi

Am trecut prin vant si ploi..

De-ce sa pierdem totul acum?

Sa nu ne despartim nicicum!



Noaptea ne-ncalzeste sufletul

Si la lumina lumanarii ne iubim

Vorbe nu mai spune, absolut nimik

Cu buzele dulci , sarut imi daruiesti





Ne-am iubit si ne-am ranit de-atatea ori ca nu mai stii

Vrei sa pleci sau mai ramai, asculta-ti vocea inimii




Statusuri de dragoste nr.8:

te iubesc robert




Statusuri de dragoste nr.9:

te iubesc te iubessc cand ma uit la tn inebunesc cand te vad parca mor senzatia din tine se simte si la mine in aceasta zi am declarat iubirea fata de mn si fata de tn TE IUBESK!!!




Statusuri de dragoste nr.10:

Iubeste, zambeste

Si traieste

Fiecare clipa cum doreste

Plange, suspina

Viata se`nvarte`n

Jurul ei ca o bila .



El canta, descanta

Dar nu face

Vreo` izbanda.

Se joaca, glumeste

Minte apoi clipeste

Cum sa te`n crezi

In asemenea persoane

Care iti dau frisoane ?




Statusuri de dragoste nr.11:

te iubesc in scris

te iubesc in vis

te iubesc mereu

pe cuvantul meu:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.12:

Uneori tacerea-i cel mai bun raspuns,.....

Potzi sa-tzi imaginezi ce vrei: placere, durere,

Chiar sa-i dai vietzii un alt curs.




Statusuri de dragoste nr.13:

de ce cand se despart 2 indragostiti fata sufera si baiatul zambeste doar putzin????..iti spun eu...:...a fost prea dureroasa pentru el aceasta despartire...:(....




Statusuri de dragoste nr.14:

Voi inceta sa te iubesc atunci cand un SURD va auzi caderea unei petale de trandafir in OCEANUL de lacrimi pe cale l-am varsat pt tn




Statusuri de dragoste nr.15:

ce folos ca ma iubesti...daca ai pe alta...daca vrei sa ma cuceresti...lasa balta fata.... by crysS




Statusuri de dragoste nr.16:

Tu ma faci zi de zi sa zambesc;;) Te iubesc;x




Statusuri de dragoste nr.17:

deseori iubirea incepe cu fluturi in stomac,......shi se termina cu aripi frante...




Statusuri de dragoste nr.18:

daca dragoste nu e .....facem...:P




Statusuri de dragoste nr.19:

Dacă te-am iertat odată, a fost vina ta! Dacă te-am iertat si a doua oară, a fost vina mea .. ;)

sper sa va fii plqt! :P




Statusuri de dragoste nr.20:

ma lasi azi , eu te las azi , ma lasi maine , eu te iubesc , dar daca ma lasi peste doua zile , te las si tu ma lasi si apoi ne lasam de lasat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu