Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

noi comentam dar nu ieartam:-




Statusuri de jale nr.2:

Dupa tot ce a fost, ai plecat.... dupa cate s-au intamplat, m-ai lasat.. acum iti pare rau, ma vrei,... dar eu nu pot sa ma mai uit in ochii tai... pentru ca ma doare tot ce ai facut, te vreau dar indur...




Statusuri de jale nr.3:

Te-am iubit cu adevarat

Dar tie nu ti-a pasat

Te-am iubit ca pe nimeni altu

Si pe tine te-a durut capu :P:P




Statusuri de jale nr.4:

daca iubesti lupta




Statusuri de jale nr.5:

Suferinta nu-i pentru ingeri,daca esti prost ma duc inapoi in Rai!




Statusuri de jale nr.6:

Am visat odata ca tu ma iubeai...Atunci am crezut ca sunt cel mai fericit om din lume. M-am trezit;...... atunci am vazut ca am visat...




Statusuri de jale nr.7:

pReea uSorr aii spUs adio, pRea gReU mi'e meReuu: (( ea atat de fericita eeaa...acum in lOcuL meuu:((




Statusuri de jale nr.8:

Viata mea esti tu..iar eu nu mai am viata ,deci nici pe tine ...dar stai linistit ..k vei veni langa mineh!:X:X:X




Statusuri de jale nr.9:

viata e nedreapta dar uh totusi o adori




Statusuri de jale nr.10:

nu ma pot gandi ce faci uh in lipsa mea daca eji cu altcineva sau daca faci inj asa fel in cat sa dispari din viatza mea ...




Statusuri de jale nr.11:

Mi-e greu sa-ti zic;

Nu, n-am nimic,.....

Da' simt ca-n fiecare zi ce trece

Iubirea noastra-a mai murit un pic ...!




Statusuri de jale nr.12:

te iubesc Sylvyu,tu ai ramas o amintire ce imi frange inima de cate ori ma gandesc la tn...la noi...akm inteleg cat de greu este sa suferi pt cn nu merita.....:(...by alexandra




Statusuri de jale nr.13:

in ochii mei se vede durerea ce o port pentru tine iar atunci cand eu iti spun ca te iubesc tu o credeai ca pe gluma dar nu este asa eu chiar te iubesc din tot suflretul meu




Statusuri de jale nr.14:

Luna stie dar nu spune

Multe taine si amor

Petrecute si uitate

Sub tacerea noptilor!




Statusuri de jale nr.15:

: incep sa te urasc pt k m-ai umplut de vicii.fumez clipe k si km as fuma sentimente,beau vise k si km as bea sperante..u m-ai facut sa urasc viata si tot ce are legatura cu ea.tie iti datorez clipele desarte in kre am asteptat sa apara ceva mai bun in viata mea.in tine am avut incredere si am sperat k nu o sa ma parasesti.dar si u la randul tau te\'ai dovedit a fi doar un vis trecator in viata mea lipsita de importanta.datorita tie am invatat sa urasc si iti multumesc pt acest sentiment..m-ai facut sa imi pierd speranta in orice si oricine atunci knd totul era mai frumos in viata mea...de aceea tin sa-ti multumesc pt k m-ai invatat sa urasc cu toata fiinta mea..akm datorita tie nu mai pot avea incredere in nimeni




Statusuri de jale nr.16:

Feteloor ...gata cu plansul . Dk sa plangem pt niste baietii kare sunt porki

kand putem sa iubim niste printi frumosi. Sh eu am fost ranita(din dragoste) niki akm nu l-am uitat

, sh nu voi mai iubi pe nimeni cum l-am iubit pe el. Nu mai exista un NOI exista doar EU . Hai , la coada ...urmatorul. Daka ei ne ranesc , noi dk sa nu ii ranim? Let's by happy girls:-*




Statusuri de jale nr.17:

chiar daca doare nu-ti pierde zambetul,plangi dak asta simti,nu il lasa p el sa vada k t doare




Statusuri de jale nr.18:

durerea e ceva esential....iubirea cv inexistent...pentru mn viatza e cv nul...(id.teodorateo32)




Statusuri de jale nr.19:

intr-o relatie unul iubeste mai mult,iar celalalt isi bate joc




Statusuri de jale nr.20:

de ce ma faci sa sufar tu nu vezi k plang :((:(((:X:X te iubesc nu imi intoarce spatele



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu