Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Te-am iubit,dar thu nu ai stiut sa pretuiesti iubirea mea, sa ai grija de ea! Akum iubesk pe altcineva,si sper sa jtie sa aiba grija d ea!...voteaza!...tbx




Statusuri de jale nr.2:

?..M-am mutat pe strada inimilor frante, in blocul suferintzei, la etajul dezamagirii, in apartamentul lacrimilor..?




Statusuri de jale nr.3:

iti bati joc de mine parca eu as fi de fier ...cat sa mai rezist nu mai pot mai bine ar fi sa trminam chiar daca o sa imi fie greu:(:(:(decat sa traiesc asa mai bine mor:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.4:

Intr-o zi incepuse sa ploua si se auzeau trasnete puternice,iar toata lumea se intreba dc a inceput sa plua aja din senin.Dumnezeu le-a raspuns:"In cer sunt 2 ingerashi si 2 demoni.Demonii i-au facut pe ingerashi sa planga,iar lacrimile lor cristaline si sincere se varsa pe pamantul moale.Dar dc se aud si trasnete?Trasnetele sunt rasetele demonilor fara suflet care le-au zdrobit ingerashilor inima si leau luat orice sperantza de a merge mai departe.....A iubi este bine dar ai grija pe cine ptc sub o fatza de ingerasi se pot ascunde niste demoni




Statusuri de jale nr.5:

Eu cu viata avem ceva in comun .. suntem suparati reciproc




Statusuri de jale nr.6:

Traiesc sa iubesc... traiesc sa dovedesc... traiesc sa ma chinuiesc...




Statusuri de jale nr.7:

Inima ce rau esti chinuita

Ca iubesti,dar tu nu esti iubita

Tu iubesti pe cine nu te vrea

Inimioara asta ti-e soarta




Statusuri de jale nr.8:

cand iubesti pe cineva si ea nu stie si dupa ce ii spui ca vrei sa fi cu ea refuza sa fie cu tine ,... dup'aia suferi si vorbesti in gandul tau... iar noptile incepi sa plangi




Statusuri de jale nr.9:

In noptile senine ...ma gandesc la tine,dar tu esti departe...totusi...in inima mea esti aproape




Statusuri de jale nr.10:

Daca pleci nu-mi va fi bine ,si stiu ca se va-ntampla ,numai amintiri cu tine se vor strange-n lipsa ta :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri de jale nr.11:

Daca ma iubesti , dc nu imi stergi lacrimile?

Pt ca sunt pt tine!!!




Statusuri de jale nr.12:

De ce continui sa ma minti...?ma doare sfletu...asata numai din cauza ta...maminti ca ma iubesti dar toate astea sunt minciuni...:(




Statusuri de jale nr.13:

Nu te mai uita in ochii mei, pentru ca nici nu stii ce ascund ei! :((




Statusuri de jale nr.14:

au la geam plangand....phoate astazi ai sa vii...prin lume ratacesc..k stelele vorbesc...unde ejti uare:X:X ji nimeni nu va stii kat ma doare te ooobsx ...

Plang de durere . . . sunt singura,trista si zambetul meu nu mai e ca inainte si . . . TE VREAU INAPOI . . . intoarce-te si fama din nou sa zambesk!!! altfel . . . fara tine viatza nu mai are rost ! ! ! . . . a foST cEl MAI Prost om din loome:((

eu fara tine nu pot sa stau niciun pic nici u fara mn fara mn daca nuti dau un popic ma suni de o mie de ori simi spui k nu poti sa dormi k daca nu te sarut nu pot sa dormi un minut esti vaitza inima mea printeza mea




Statusuri de jale nr.15:

grea e viata unui peste....Cand se zbate pe uscat ...Dar mai grea a unei fete....Cand iubeste un baiat:|:|:|




Statusuri de jale nr.16:

Cel ami trist lucru in viata ii cand stii ca esty in plus acolo cand undeva tu erai totul!!!!!




Statusuri de jale nr.17:

taci si indura viata nu e doar o trista minciuna..pentru tine frate..kre n-ai carte...si te dai smardoi in fapte..dar ejti prost si in acte..o dai la mn k etji nuj km,,,nu-ti plac ..iti displak n-am ce sa fak..diferenta dintre noi e realitatea..u ai ales placerea si prin azta ai pierdut averea...tine minte k viata merge inainte si nu minte cel ce-a spus fericiti cei saraci cu duhul k a lor e imparatia...lumea se km pierde cu firea...rea zau buna...rau si binele merg impreuna..si toti vom ajunge in tarana...asa k alege calea nu alinarea...nu viicile iti vor aduce mangaierea




Statusuri de jale nr.18:

cel care te face plangi nu-ti merita lacrimile,iar cel care le va merita nu te va face niciodata sa plangi!




Statusuri de jale nr.19:

o dragoste generoasa isi are intotdeauna scris testamentul




Statusuri de jale nr.20:

Cel mai trist lucru este at knd t simti in plus pt persoana iubita....si cand esti ignorat....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu