Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Trista .....merueu vars la crimi ...mam saturat ce sa fak ? Nu ma pot stapani ....lacrimi peste lacrimi ...sufar in continuare...Ask muzica mereu ....stau si iarsi stau dar ...mereu plang ...ma-m saturat ... nu ma pot stapani ce sa fak ? nu pot face nimik ....si cu atat mai rau este ca mereu plang si nu sunt niciodat fericita ....nu pot sa fiu fericita toti ma int de ce plang .....eu nu rasp nimik shi plang in continuare ...lacrimi peste lacrimi




Statusuri de suparare nr.2:

De cand e lumea facut

Ochii nevazuti se uita

Si pe mine ma uitat

Cineva c mi`a fost drag




Statusuri de suparare nr.3:

A smile creates happiness and even tears there umnde formed large sadness for me




Statusuri de suparare nr.4:

Iubirea nu exista......iubirea e doar o iluzie durerea e cea care e peste tot durerea si suferinta.........peste tot doar lacrimi lacrimi triste:(!




Statusuri de suparare nr.5:

Nu crede in baiatul iubit caci va veni vremea ca el sa creada in tine si sa o lase pe fata aceea iubita sa vina la tine si sa iti spuna:vreau sa fim impreuna...PS votati va rog




Statusuri de suparare nr.6:

eu te plac... tu ma placi... ashteptam shi mi faci mii de draci




Statusuri de suparare nr.7:

so alone :(




Statusuri de suparare nr.8:

nImEnI nU iMi aTiNgE rAnA cAnD iMi cUrGe sAnGe, dAr cAnD mA rAzBuN aMaRuL sE tRaNsFoRmA iN dUlCe....




Statusuri de suparare nr.9:

Imi spui ca ma iubesti si tu esti cu alta si te superi ca nu te cred....cum as putea sa te cred....cand sp ca tie dor sa ma tii in brate si sa fim din nou impreuna...da pt mn trecutu ma lasa rece nu vr sa il mai traiesc nu vr sa mai sufar mai bn sg cu singuratatea mea :-




Statusuri de suparare nr.10:

Poate acum nu ai chef nici sa o bagi in seama!;) ,dar daca maine dispare,ai sa vezi ce mult inseamna . :-j




Statusuri de suparare nr.11:

simt k nu my am ce am avut, simt k totul e pierdut,peste obraji o ploaie de lacrimii se vede cad in genunchi Doamne cum l-am putut pierde,te rog da-mi ocazia sa-mi demonstrez sentimentele kci doar el imi poate reda toate trairile....the ubex daddy meu:((......By Milly Mik




Statusuri de suparare nr.12:

moartea unui inger stau si ma uit la cer pe o mare de trandafiri rosi uscati din care au mai ramas numai pe talele si spinii...ce durere constanta si placuta incerc sa ma ridic dar spini intra in carnea mea din ce in ce mai adanc ma sting incet.lacrimi de durere se scurg incet pe obrazul meu fin si palid,si totusi vad un inger care plange are aripile framte e ranit e pe moarte!:(e un inger de o asemenea frumusete cazut di gradinile raiuliu!vad cum sufletul lui scapa prin lacrimile mici e atat de ranit de pierdut,pe moarte si plin de lacrimi sta pe o cruce de marmura,ma ridic si incerc sa il ajut dar e prea tarziu.soarta lui e sa moara intro balta de sange!inainte ingerul se uita la mine ii aud plansetul tacut.ce fiinta atat de fragila si frumoasa!il iau in brate il sarut si il tin alaturi de mine ii dau caldura mea si cuvinte pline de speranta ii spun sa nu ii fie teama iar el imi spune moarte u esti iubirea mea scumpa vino si dami imbratisarea ta calda infasoarati bratele reci in jurul meu tinema in brate sarutama pana mor...lasama sa iti simt atingerea ta rece sa te simt moarte pe carnea mea!dai drumul sufletului meu din agonia asta redami libertatea lasama sa mor!((:((:((




Statusuri de suparare nr.13:

cateva cuvinte despre vise... toti imi spun lasa visele fi cu picioarele pe pamant...eu vin si ii contrazic... imi place sa nu pot distinge realitatea de vis... imi place sa ma pierd in acelasi abis... e doar un fel de a privi...acelasi ganduri fumurii... acelasi cadru,alte imagini...aceleasi ganduri,alte randuri... imi place sa rad cand totul imi zambeste... imi place sa adorm cand totul infloreste... imi place sa fiu mereu eu...sa redau intr-un cuvant...acelasi vesnic mormant... undeva unde timpul n-are limita si spatiul intindere... inconjurati de tacere e doar o alta placere... in vis...atractie poate fi relatie...frumos poate fi dureros... e doar un risc reluat in miscari...eronat de adaptari... hmm...sa visam...sau sa discutam? dc sa mai incerc??regret...nu ca ai plecat...nu ca m-ai tradat... regret ca ai luat ce era mai bun din mine... sprerantze moarte...idei arse...ganduri reluate... atat a ramas din acea fata care ai cunoscut... credeai ca ma cunosti... spune-mi acum...ma mai recunosti? in fiecare zi...ma pierd in amanunte... am uitat sa mai trec prin alte unde... stau si ma intreb...dc e asa de complicat? cand totul ar trebui deplasat... ochii nu zaresc decat acel...gest... nu aud decat acele cuvinte repetate.. nu simt decat acele momente retrase... dar acum stiu...stiu cine sunt... nu voi lasa trecutul sa ma conduca... cand propriile forte ma educa... am sa fiu eu cea demult ingropata... ca sa nu raman pe veci uitata... nu voi ramane in loc nici pt tine... nici pt nimeni... merg inainte pt mine...mereu cu capul sus... nu o sa ma pierd in cuvinte... caci acum stiu sa nu cred in dorintze... cred in ce am...cred in ce stiu...




Statusuri de suparare nr.14:

Plang de durere, sunt singur si trist... Intoarce-te la mine si fa-ma sa zambesc




Statusuri de suparare nr.15:

Ce bine era cand nu te cunosteam

Nu aveam nimic si nu sufeream,

Nu stiam ce-nseamna “a iubi”

Dar tu m-ai invatat ce-nseamna “a suferi.”



Tu aveai tot ce-ti doreai in viata

Insa n-aveai langa tine o fata…

N-aflasei ce e dragostea

Te interesa doar reputatia ta.



N-ai stat sa te gandesti o clipa

Ca ai facut un suflet pentru tine sa planga

Nu te-ai uitat o clipa in urma ta

Sa te gandesti la fata care te iubea.



Mult timp de atunci a trecut

Sufletul meu insa a ramas mut

Nu vad in ochi pe-altcineva

Decat chipul si privirea ta…



Pentru tine stiu ca nu insemn prea mult

Probabil ai uitat si cum ne-am cunoscut…

Ai mai avut pe langa mine sute

Ai si acum,fetele n-au cum sa te uite!



Dar va veni o zi si nu uita…

O sa-ti amintesti adesea vorba mea

Caci Dumnezeu iti da,dar iti si ia

Si o sa realizezi ce e cu viata ta.



O sa te-ntrebi oare cu ce ai gresit?

De ce nu ai reusit?

Si cand fericirea-ti vei dori…

La sufletele ranite,din urma …vei privi!!!




Statusuri de suparare nr.16:

cand team vazut prima oara mi sa parut sa ejti un fraier cu fitze ... am inceput sa ne cunoastem ... am inceput sa vorbim ... am ajuns prieteni ... dar nu vom merge mai departe ... tu ma placi ca amica ... dar eu TE UBEK ...



By 3mM@




Statusuri de suparare nr.17:

Undeva…candva…cineva…

Poate va reusii sa imi zica ce mi-ai zis si tu…

Dar chiar si daca mi-ar spune eu tot nu as simtii Ce am simtit cand tu mi-ai zis acele lucruri…

Care mi-a zis prima oara ca ma iubesti…

Si care ai zis ca fara mine esti un om mort…

Ca pentru mine ai face orice…

Si daca eu patesc ceva si mor…

Tu iti pui capat zilelor…

Si ca ai face moarte de om pentru mine…

Adio iubitule….

Caci tie nu iti mai pasa…




Statusuri de suparare nr.18:

MAine vei regreta ca astazi mi-ai spus adio si ma vei cauta crezand ca eu te mai astept....vei cauta disperat sa-mi gassti iubirea,insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai kutat ceva care a murit de mult...vei plange cum am plans si eu dar va fi prea tarziu




Statusuri de suparare nr.19:

azi n'am sts pt k t ub prea moolt




Statusuri de suparare nr.20:

Shi deziiluzile ishi au rostu' lor in viatza.....Te trezesc din vis



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu