Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

buna, ma numesc .....am 13 ani si plac un un baiat mai mare decat mine cu 5 ani; mmmdaaa, stiu, e destul de mare pt mn dar il iubesc cu adv; din pacate pt mn el place o alta tipa tot de 13 ani dar nu arata de 13, pare mult mai mare dar na, el se uita dupa fund si sani,presupun ,shi nu stiu cum sa-i atrag atentia macar pt o secunda, macar sa il privesc in ochi,...............iubirea asta chiar ca esthe dureroasa:*:*:*:*:X:X:




Statusuri de jale nr.2:

un baiat poate fi de mai multe feluri;

daca vezi un baiat frumos, iubit de toate nu e pentru tine, ...ar cand iti vezi dragostea... si il iubesti de la la prima vedere, el e pentru tine




Statusuri de jale nr.3:

Ma prefac ca sunt fericita,dar in interiorul meu totul se stinge usor... si continui sa zambesc desi ma doare.... continui sa visez desi nu are nici o valoare,... continui sa cred ca totul e asa cum vreau eu...desi nu e asa...:(




Statusuri de jale nr.4:

am un buchet dar e incomplet; floarea ce lipseste cosi se numeste;

am data test la romana si in loc de atribut eu am scris ca te sarut.




Statusuri de jale nr.5:

Cine ejti?...Chiar nu te cúnosk!...Nu-ti jtiu numele dar nr de telefon, ti'l stiu pe de rost. Pleak sa nu te mai vad k

m-am saturat!

Te'am iubit, am suferit akm te-am uitat! :((




Statusuri de jale nr.6:

De ce oamenii cei mai buni sufera cel mai mult.............???




Statusuri de jale nr.7:

MA NUMESC STEFY SI-MI URASC FFFFF MULT FOSTUL IUBIT PT CA ESTE UN NESIMTIT!




Statusuri de jale nr.8:

floare de tei ofilit,

am iubit da rau m-am fript

verde-ai fost tei,...te-ai uscat...

c-am iubit pe cine nu m-a meritat...




Statusuri de jale nr.9:

tu ai sa strigi eu n-am s-aud ,tu ai sa plangi eu am sa rad, da sa nu uiti ca a fost candva intamplator in viatza ta, o inima ce te iubea........




Statusuri de jale nr.10:

Singur







Esti singur in intuneric

Si-ai dori sa fie cineva,

Sa-i spui durerea ta

Dar oamenii trec

Grabitii pe strada

Si nu vad ce-i in inima ta...

Ai vrea un raspuns

Dar cerul e mut

Sh norii grei de plumb

Albastrul il ascund

Sh soarele pe cer

Nu-l mai vezi....

Stralucirea lui pe veci

Crezi ca ai s-o pierzi..




Statusuri de jale nr.11:

imi place sa ma plimb prin ploaie pt ca nimeni nu vede ca lacrimile mele curg siroaie




Statusuri de jale nr.12:

Un sarut pe un obraz,

O lacrima curgand

Un cuvand spus la disperare

TE IUBESC, TE VOI IUBI MEREU

dar acuma iti voi spune ADIO, TU MI-AI FRANT INIMA :X:X:X by Gabitza




Statusuri de jale nr.13:

acum ca totul s-a sfarsit....simt un fior cand treci pe lnga mine...simt si acum atingerea ta...parfumul tau....toate locurile imi trezesc amintirile...te vad in toti cu care vorbesc...si gandul sa "te uit"...ma bantuie neincetet...dar stiu ca este imposibil...ai fost si vei ramane parte din mine...chiar dak nu te mai intereseaza persoana mea...si cauti pe altcineva acum...stiu si simt ca ink ma iubesti...si ma intreb...oare pt noi nu mai exista nici o sansa??

by NATASHA




Statusuri de jale nr.14:

oare de ce lumea e asa de cruda...de ce nu ma iubeste nimeni...de ce vreau sa plang in continuare...doar cateva clipe fericite...si acelea cu niste prieteni tradatori...vreau sa plec...sa plec pe marte......




Statusuri de jale nr.15:

acest text l-am inventat cand aveam 8 ani, i-am dad numele la 10 ani si l-am numit ONE STAR ONE LIVE :lumea te impiedica :( sa ajungi la stele, la visele tale :( lacrimile cad peste noi:(( si te lasa trist si nimeni nu ti-e prieten, nimeni din jur si vei ramane asa toata viatza, daca n-o schimbi sunt atat de trista incat nimen nu poate face nimic; as vrea sa ajung mai departe de lume, undeva, sa scap de chin dar oriunde ai merge tot acolo vei ajunge:( asa simt de la 7 ani si pana acuma nu s-a schimbat nimic (memories never fade...you shall understand my pain} ma bucur ca va pot impartasi asta n_n dar tot trista ma simt U_U




Statusuri de jale nr.16:

cand m`am uitat in ochii thai ... am vazut o lumina pura :X ce ma atragea ...dar knd ti`am vazut adv personalitate:( m`am speriat pt ca ...eu m`am indragostit de tine :( iar tu ti`ai batut jok de mine:((....:(( de ce?:(( de ce?:(( .. akm realizez k am oferit iubire akolo unde trebuia sa ofer indiferentsa:((((...




Statusuri de jale nr.17:

eu te'am iubit...dar tu m-ai facut sa sufar...eu am tinut la tine...dar pe tn nu te'a interesat de mine, daca mi-e bine...in adancul inimii mele inca mai tin la tine:((...nu te pot scoate din minte...:([plz un vot]




Statusuri de jale nr.18:

offff.......ce prost esti ;))




Statusuri de jale nr.19:

Am dat, .....am dat cu inima deschisa,.......am dat si-n plus;........si-acum..........uite unde am ajuns!




Statusuri de jale nr.20:

Acum m-ai parasit, dar vei vedea k o sa ma gasesti cu alt baiat, imbratisati, iar tu vei trece amintindu-ti k m-ai iubit si k esti fostul meu IUBIT!***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu