Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

si de astazi viata mea o las in mana ta sa faci ce vrei cu ia:Xpt cine as muri pt tn eu traiesc find ca te iubesc:X:X:*:*




Statusuri de prietenie nr.2:

te iub




Statusuri de prietenie nr.3:

uby mew ... imi e greu sa jtiu k sunt departe de tine , imi e greu knd jtiu ca nu ejti langa mine . dar ma bucur ca jtiu ca ma ubeshti numai pe mine , ubithu mew . inima mea bate sh fiecare bataie e pt tine , o lacrima cade , obrazul imi arde , e pentru TINE.

TE UBESK ENORM sh te voi ruga sa nu uiti asta niciodata,seara adorm gandindu-ma la tine .. iar dimineatza ma trezesc cu sperantza ca te voi gasi alturi de mine ...perioada in cre dormeam aman2 a trecut dar sper ca va reveni.

TE ADOR iiUBY.......de la ALEXANDRA ---->> ANDREI




Statusuri de prietenie nr.4:

fara tristetze in viatza, fericirea nu ar avea valoare!




Statusuri de prietenie nr.5:

de dragoste




Statusuri de prietenie nr.6:

cand...team...cunoscut. nu te iubeam...dar acum te iubesc cum te iubeam..cand neam cunoscut




Statusuri de prietenie nr.7:

Te iubesc gurita mea:x

fara tine nu pot sta.!



Te ador sufletul meu;x

Numai pot de dragul tau.



By.Iri and Deea.;x




Statusuri de prietenie nr.8:

vechi




Statusuri de prietenie nr.9:

Nu există dragoste fără durere ...a crezut iepuraşul şi la îmbrăţişat pe arici




Statusuri de prietenie nr.10:

Iubesti pe cine te iubste:xIubesti la nesfarsit pe baiatul care nu te iubeste....Iubesti pe cineva la misto,iar el iti spune ca te iubeste cu adevarat si nu minte.....Ce-ai simti cand ti-ar face si el asa cand se intoarce roata ei bine l-ai parsi ....Ei bine asa o sa-ti faca si el akm!...




Statusuri de prietenie nr.11:

Timpul e ucigasul perfect

Omaoara tot. omoara toate sentimentele care ne-au zbuciumat vreodata, omoara ura, omoara iubirea..............Nimik nu mai ramane.......




Statusuri de prietenie nr.12:

tu ici cum sa fac un daiet sa in dragoste de min e daca tu sti cum sa fac pe daieti sa i dragoste de mi el tu su na pe numarul aista 0xxx2xxx4 ok




Statusuri de prietenie nr.13:

u ma iubesti eu te iubesc si te pacalesc




Statusuri de prietenie nr.14:

Puisor din soare rupt

Eu as vrea sa te sarut

Dar acuma nu se poate

Ca de mine esti departe




Statusuri de prietenie nr.15:

Cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa. Asa ca atunci cand esti singur/singura aduti aminte ca cineva, undeva se gandeste la tine!!!!




Statusuri de prietenie nr.16:

Esti un soare k razele senine,esti un ingerash departe de mine,esti un izvoras k ape cristaline,esti inima ce-mi bate neancetat...te besk claudiu:*:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.17:

O data am iubit un baiat...iubirea nu era reciproca...el isi batea joc de mn,de sentimentele mele,de tot ce simtzeam eu pt el. El cand gresea il iertam numai cu gandul sa nu ne despartzim...dar iam spus unei prietene de el...ea a intrat pe idu meu si sia batut joc de el, el a crezut ca eram eu, a spus ca relatzia asta nu mai poate continua in asa fel,neam despartzit numai din cauza acelei prietene... eu il rugam sa ma ierte explicandui ca a fost o prietena...nici o sansa, el nu tzinea la mn...

Intro zi neam intalnit pe strada,el era cu alta, am inceput sa plang cand iam vazut,am vazut in ochi lui o stralucire care nu o mai vazusem nicodata, el chear tzinea la ea... mam oprit pe o banca, prietena lui venise la mn dar el isi continua drumul...ea ma intrebase de ce plang, iam zis ce dai cauza lui...lam iubit ca o proasta dar el nu a tzinut niciodata la mn,dar acuma este cu ea si nu mai conteaza...ea mia zis ca ea era verisoara lui si ca el a plans dupa despartzire, imi aparuse un zambet pe fatza, miam sters lacrimile...ea a plecat si mia zis ca mai este o sansa, a zis ca nu trebuia sa spuna sa ne despartzim... el a tzinut la mn dar nu stia cum sa arate fara sa para prea sentimental... A doua zi el a intrat pe mess si am inceput sa vb ca si cum nik nu sar fi intamplat, parca cand vorbeam cu el inima imi batea din ca in ce mai tare, eram in al noualea cer, parca inflorisem...dar la un moment dat am auzit ceea ce nu am mai auzit niciodata de la el... sia cerut scuze...parca era altu,mia zis daca putem trece peste ce a fost si so luam de la capat...am acceptat cu o conditzie: "sa nu mai lasam 'prieteni' sa ne desparta".

A doua zi stateam pe o banca el a venit la mn si ma sarutat, era alt om, a zis ca nik nu ne va mai despartzi vreodata. Si acum suntem impreuna:X




Statusuri de prietenie nr.18:

Dar peste probleme sar si caut iar

o dragoste iesita din tipar

Dar in zadar nu imi apar

decat imagini cu tine

Iar si iar o viata o dragoste...atat

sau...

Nicï macar www. :X:X:X




Statusuri de prietenie nr.19:

Vad ochii tai...Sunt fericiti :X

Ei simt ca sunt iubiti :X

De mine...pot recunoaste , fericirea :X

Imi pot exprima iubirea :X:X:X!!!!



Ascult vorbele tale 8->

Sunt dulci ca mierea de albine :X

Imi spui ca ma iubesti 8->

Si ca niciodata n-o sa ma ranesti :X !!!



Sunt versuri de dragoste ce le rostesc pt tine :X

Sunt cuvinte ce vor sa arate ceea ce simt eu pt tine :X

TE IUBESC!!!!Si n-o spun doar ca simt nevoia de a spune

Vorbeste INIMA si SENTIMENTELE din mine :"> ! :X:X:X:X



by C@mMy_***




Statusuri de prietenie nr.20:

tari statusurile da vreau mai multe de dragoste ca sunt indragostita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu