Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

cine se trezeste de dim departe ajungee...




Statusuri de viata nr.2:

Cand iti ie grew si lumea te vorbeste :D

Asculta sfatul meu : Zambeste si Iubeste :D




Statusuri de viata nr.3:

She's the one




Statusuri de viata nr.4:

te dai scumpa dar eu te stiu de cand erai la reduceri!!!




Statusuri de viata nr.5:

tu sa nu mergi la scoala,

dar sa trimiti pe alti




Statusuri de viata nr.6:

eu deasteapta,tu o proasta eu cuminte tu o figurantasi o Zdreanta:)):)):)):))




Statusuri de viata nr.7:

aq dupa ce ca ejti prost ce crezi mah k fuck?sa pun la matura doliu pt tn?:O:O:O never fraiere!




Statusuri de viata nr.8:

Vreodata cand vei sta pe ganduri sa te intrebi de ce traiesti. Un tainic glas iti va raspunde : sa lupti, sa speri si sa iubesti




Statusuri de viata nr.9:

te iubesc te doresc dute dracu' k glumes




Statusuri de viata nr.10:

de ce noi cand ne speriem tipam?




Statusuri de viata nr.11:

Noi nu vedem cind ne maturizam,ci simtim cind gresim.....




Statusuri de viata nr.12:

kpul sus viatza mere inainte j q bune j q rele ..dk uh nhu

te ridici .. itzi sp eoh k altcineva nhu are cn sa the ajute;)

prietenii .. sunth doar de fatzada




Statusuri de viata nr.13:

o prieteneie este ceva rar unic :D dar pacat k are 2 fetze:((




Statusuri de viata nr.14:

.....pt ca am prea multa minte cum nu ai tu si pt ca ma intreseaza de mn fraere nu de ce crezi tu hai jet...




Statusuri de viata nr.15:

am incredere in femei ca in frinele de dacie




Statusuri de viata nr.16:

lumea asa e curva si noi suntem ca lumea:D:D




Statusuri de viata nr.17:

o bruma de carte




Statusuri de viata nr.18:

fericirea se masoara in lucruri marunte :D




Statusuri de viata nr.19:

Nu plange ca s-a terminat,zambeste ca s-a petrecut.




Statusuri de viata nr.20:

inca imi e dor de tn cand ma uit la lesa de caine! by manuela



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu