Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Vremea trece,vremea vine,.......Eu nu ma despart de tine




Statusuri de viata nr.2:

prietenul meu imi scoate mereu ochii k lam inselat cu altu dar nu se gandeste k si pe ala lam inselat cu el:X:X




Statusuri de viata nr.3:

Lacrimile curatza ranile interioare...vindeca sufletul:X.Nu va feritzi sa plangetzi,pentru k asha...va descarcatzi.Cei ce nu plang niciodata...nu au sentimente...[Lacrimile nu sunt o rusine]:x..Iubesc..plang din dragoste...Iar NIMENI ..NICIODATA nu ma poate critica pentru asta...[:X]




Statusuri de viata nr.4:

Fluturii traiesc numia o zi pe pamant

Daca eu as fi un fluture

As zbura in cel mai minunat loc de pe pamant

Acela e in inima ta.




Statusuri de viata nr.5:

Poate nu sunt la fel de frumoasa ca ea..poate nu stiu sa fac ce face ea ... dar ce fac EU stii doar tu ...ce face EA stie tot orasu'”




Statusuri de viata nr.6:

Cand iti va fi bine, voi veni langa tine doar daca ma vei chema. Cand iti va fi rau voi fi langa tine indiferent de dorinta ta.




Statusuri de viata nr.7:

E o lume in care ne iubim,si tu ma tii, ma ai, ma vrei.Iar eu...eu te privesc si nu'mi ajunge...te simt si nu ma satur...te am si te mai vreau.... TE IUBESC,pana la Doamne Doamne si`napoi de un infinit de ori!




Statusuri de viata nr.8:

” Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez… “




Statusuri de viata nr.9:

timpul s-a scurs

tu nu m-ai sunat ca sa-mi dai un raspuns

si ma pierd in amintiri,

clipe ce nu mor

ele-mi dau curaj sa nu uit asa usor



striga-ma si atunci voi veni

cheama-ma si voi veni

intr-o clipa voi fi langa inima ta

o lume ne desparte

ma pierd adanc adanc in noapte si te caut mereu

tu esti ingerul meu



inca te-astept

timpul pentru mine se scurge incet

si ma pierd in amintiri

clipe ce nu mor

ele-mi dau curaj



si atunci voi veni

cheama-ma si voi veni

intr-o clipa voi fi langa inima ta

o lume ne desparte

ma pierd adanc in noapte si te caut mereu

tu esti ingerul meu



iubirea nu moare

tu nu stii cum doare

tu nu stii, tu nu stii

si ma rog mereu

ca sufletul tau sa poarte iubirea

ce ti-o port doar eu



te pastrez adanc in amintire

ce traim e vis sau e iubire

numai eu..eu sunt doar al tau..

esti in sufletul, sufletul, sufletul meu...



te pastrez adanc in amintire

ce traim e vis sau e iubire

numai eu..eu sunt doar al tau..

esti in sufletul, sufletul, sufletul meu...



striga-ma si atunci voi veni

cheama-ma si voi veni

intr-o clipa voi fi langa inima ta

o lume ne desparte

ma pierd adanc adanc in noapte si te caut mereu

tu esti ïngerul meu




Statusuri de viata nr.10:

MeReU AtI Sp ,,Cf?'' DaR Tu Nu-Mi RaSp, DaR O Sa AsT ClIpA CnD Va VeNi Sa-mi Sp PeNtRu UlTiMaDaTa TE IUBESC Si ApOI O Sa PlEcI :((:((:(:)):));) VoT PlZzZzZzz




Statusuri de viata nr.11:

Cand o sa ai pe cineva pe care sa iubesti si te iubeste,.... sa tii la ea ca numai o data o ai.... si dupa aia iti pare rau ca ai pierdut-o....si e greu sa recuperezi ce ai pierdut... foarte greu :(:(.




Statusuri de viata nr.12:

Tu vei fin in inima mea pentru todeauna.......TE IUBESC SI TE VOI IUBI IN CONTINUARE.cu tn a fost verisoara mea dar fiind geloasa nu am mai vrut sa traiesc

........................dar akm esti doar al meu si TE IUBESC




Statusuri de viata nr.13:

Mi pasado fue muy triste. Mi futuro no lo se mi presente es que te quiero y nunca te olvidare.




Statusuri de viata nr.14:

Daca as fii o porumbita as iubii un porunbel ,dar eu sunt o fetita si iubesc un baietel




Statusuri de viata nr.15:

Dragul vreau

Vreau dor sa-ti spun ca

Tot ce-as vrea de Craciun

Esti doar thu...iubeste-ma cum te iubesc si eu

Te iubesc cum iubeste soarele pamantul

Te simt cum simte pamantul fiecare picatura de ploaie

Nu stiu ce as putea sa iti dau...nu am nimik

Doar un suflet care te iubeste cum n-a iubit pe nimeni

Vrei sa fii cadoul meu de Craciun:X:X:X




Statusuri de viata nr.16:

Scriind aceste versuri,la tine ma gandesc,iar tu citind in urma sa stii ca TE IUBESC!!!




Statusuri de viata nr.17:

Nu as putea sa rezist fara tine.Tu ejthi totul pt mine.Daca ai plek as muri de vorba ta care mi-ai ziso ininte sa ma parasesti.Tu ma faci sa zambesc in fikre minut al zile.Eu oftez dupa primul sarut kre mi l-ai putu da tu......




Statusuri de viata nr.18:

Inima mea bate pentru tine,Inima ta bate pentru ea,Dar tot la mine o sa te intorci...pentru ca ea iubeste pe altu'




Statusuri de viata nr.19:

Viata mea e mai frumoasa in fiecare zi numai pentru ca tu imi sp TE IUBESC ...... te ador:X




Statusuri de viata nr.20:

Vorbesc ku el, dar te am in gand pe tn

Il ating pe el, dar te simt pe tn

Il sarut pe el gandindu'ma k te sarut pe tn

Ku toate astea....nu il iubesc pe el, te iubesc pe tn:X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu