Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

cat ne-am iubit nimeni nu stie,a fost dragoste la prima intalnire dar acum ceva s-a schimbat..stii ce? tu AI PLECAT




Statusuri frumoase nr.2:

te-am vazut...mam indragostit d tn....am a juns sa ne iubim aman2.....te iubesk georgiana mult d tot:X:X:X:Xsi te voi iubi mereu in viatza mea:X:X:X




Statusuri frumoase nr.3:

Totul trece totul piere

Este totul muritor

Ani trec in grea durere

Si eu simt k am sa mor



Foarte rau copila draga,

Uite timpul a trecut ,

Totul e ca ma jeneaza,

Este k nu ma iubesti!!!!!!

dak vrei sa te lamuresti

citeste literele mari de sus in jos:))




Statusuri frumoase nr.4:

tu esti fata care trebuie sa respecti baiatul care ti se supune,baiatul care iti spune zi de zi ca te iubeste mai mult decat sa iubeste pe el insusi,sa ii crezi acele vorbe si sa le respecti la fel de mult cum te respecta el pe tine pentru ca ....odata si odata o sa iti reamintesti cu placere de clipele petrecute impreuna cu el si el cu tine...




Statusuri frumoase nr.5:

te iubesc te voi iubi cate zile voi tarai chear daca vei fii cu alcineva tu vei ramane in viata mea




Statusuri frumoase nr.6:

CaNd M-aM ApUcAt De ScRiS

lAcRiMiLe M-aU cUpRInS

iN bAtIsTa Le StErGeAm

Si La TiNe Ma GaNdEaM [:x]




Statusuri frumoase nr.7:

Inima mea e rupta in doua,jumatate din ea e inca la tine dar ce pacat ca nu suntem impreuna




Statusuri frumoase nr.8:

as vrea ca intro noapte sa apari in visul meu sa stai cu mine in brate sarutandune mereu pt iubirea mea




Statusuri frumoase nr.9:

viata mea fara tine nare sens de aceea te iubesc

]




Statusuri frumoase nr.10:

daca un baiat te sarut dragostea apare in fata si il saruty:X:x o sa fie prietenul tau sau chiar gagicul tau foarte romantic si o cina la restaurant cu el va fi romantic




Statusuri frumoase nr.11:

Nu pleca iubirea mea . Ce ti'am facut eu ? Sunt langa tine mereu . Nu ma lasa , Nu ma lasa ...




Statusuri frumoase nr.12:

UITA TOTUL si fi fericit ca IUBIREA NU IEARTA NIMIC




Statusuri frumoase nr.13:

pt iubita mea




Statusuri frumoase nr.14:

Ce-a mai simpla amintire

Caere pate exista

Este ce-a de 5 cuvinte:

''TE IUBESC,NU MA UITA''!




Statusuri frumoase nr.15:

daca as mai avea o zi de trait ..pe aceea as alege sa o petrec cu tine...departe de tot :X




Statusuri frumoase nr.16:

Grea e viata unui peste.

Cnd se zbate phe uscat.

dar mai grea e a unei fete.

Cnd iubeste un baiat




Statusuri frumoase nr.17:

te-am iubit,te iubesk...si te voi iubi mereu....am scris aceste cuvinte pe malul mari dar un val le-a luat cu el in adancuri...am scris aceste cuvinte pe o foaie de hartie,dar foaia sa rupt.....e scris t'besk in inima mea si de acolo nimeni niciodata nu le va putea lua




Statusuri frumoase nr.18:

te iubsc ionut ma jur esti viata mea te ador




Statusuri frumoase nr.19:

Auzi...Auzi....Cum facem Cu treaba Aia




Statusuri frumoase nr.20:

Esti frumoasa si stilata ,,de baieti esti adorata stau an limba pe la usa si ati zic : -Hai mai PAPUSA!!!..........by chryss_u96



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu