Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

mor dupa okii tai.cand ii vad de aproape fug ma askund.cand vreau sativb ma uit in ei sh parka visez la noi doi,dar stiu e doa un vis din kare nu vreau sa ma trezesk .astept ku nerabdare amulrgul serii..noaptea pt a te visa,a ma visa ku tne,stiu e doar un vis!!



BY YO!!!

nagi..:X




Statusuri pentru messenger nr.2:

IUBIREA vietzii mele este...El este...Doar doua cuvinte pot sa va spun ca IL IUBESC




Statusuri pentru messenger nr.3:

invatza sa iubeshti persoana de langa tine .....invatza sa iubeshti cand inima tie ranita ....invata sa iubesti pentru ca niciodata nu e prea tarziu...................




Statusuri pentru messenger nr.4:

Sa poti sa crezi daca altii te inseala,sa poti sa te ridici knd altii te doboara,sa poti pastra ce altii vor sa alunge,sa razi chiar daca sufletul plange,si cald tu sa ramai chiar daca afara ninge....asta-i arta de




Statusuri pentru messenger nr.5:

te iubesc.....:))))))000




Statusuri pentru messenger nr.6:

e funy sa ai un ubyt sa il strigy uby mai uitat de e trist sa ai un ubyt sa stii ca nu ii pasa de tn...:(((((((((((((((((




Statusuri pentru messenger nr.7:

daca dragostea dispare viazta mea nare culoare si doare tot mai taree unde esti u ....te iubesc mai mult ca viatza mea martin:8




Statusuri pentru messenger nr.8:

Timpul este pre lent pt ce`i care asteapta, pre iute pt ce`i care se tem,pre lung pentru ce`i care se plang,prea scurt pt ce`i care sarbatoresc.Dar, pt ce`i care iubesc, timpul este o eternitate!




Statusuri pentru messenger nr.9:

am lipit o inimioara cand na-am imprietenit dar cand ne-am despartit inimioara a cazut si s-a spart ca la-nceput




Statusuri pentru messenger nr.10:

iti trimit pe-un colt de luna multi pupici si noapte buna iar p coltul de l stea multi pupici din partea mea sw33td3m0n




Statusuri pentru messenger nr.11:

Daca as fi un pisoi mic

As intra intr-un plic

Si cand plicul va fi rupt

Eu sa sar sa te sarut




Statusuri pentru messenger nr.12:

mereu am vrut sa conving o fatasa ne f**am , dar am realizat k sa faci s*x nu e totul.....poti pur si simplu sa o pui sa tiu-o suga ...ka e dulce




Statusuri pentru messenger nr.13:

TE IUBESC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.14:

as vrea sa pot zbura sa zbor cu pasarile sa z or aproape de cer sa intalnesc iubirea ce coboara incet




Statusuri pentru messenger nr.15:

CanD Te-Am VazUt Mi-A FosT FRicA SA Ma INdRAGosTEsc De TiNE DaR aCum CAnD SUnTeM IMpReUNa Mi-E AtaT De FRiCA SA NU TE pIerD....ToAtE Mor De cIUda K SunTEM ImpReuNA ...Dar tiE NU ITI Pasa dE ElE pt k Ma IuBestI Pe Mn.....te ubY MulT De tOt DaNy...pwp pwp pwp :-* :-X




Statusuri pentru messenger nr.16:

lacrimile mele de-ar putea vorbi sa spuna si ele cat te pot iubi,te visez noaptea de mii de ori si-ti rostesc numele pana in zori.




Statusuri pentru messenger nr.17:

bloh..blah..lasa-ma draq in pace ca tu nu stii sa iubesty' cat traiesk yo...




Statusuri pentru messenger nr.18:

Pentru zilele cand ai fost langa mine,pentru noptile cand m-am gandit la tine,pentru viata toata,pentru ca esti minunata.Iti multumesc iubirea mea.




Statusuri pentru messenger nr.19:

tu mari,eu mor,dar iubirea dintre noi moare ultima




Statusuri pentru messenger nr.20:

Eu…sunt frunza pierduta in vant,

Sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu,

Un vis trist de dragoste,

O stea ce straluceste numai pentru tine...te-am asteptat...

Te mai astept si azi...te voi astepta mereu... pana cand?

Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea,

Care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa.

Dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu