Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

D.N.A.S = Departamentul National Aniti Scoala .........cn nu se crede tocilar dati un vot va rog




Statusuri pentru facebook nr.2:

Colo sus in cimitir

Joca noaptea morti in sir

Daca ai ceva cu mine

Am un loc si pentr tine

Eu vampir si tu dracula

Eu beau vin si tu sugi..p**a




Statusuri pentru facebook nr.3:

CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri pentru facebook nr.4:

De ce blondele nu pot scrie numarul 11??

-fiidca nu stie pe care 1 sa-l puna primul!!




Statusuri pentru facebook nr.5:

draga mea colega proasta si tampita iti trimit din departare un sicriu si-o lumanare si in semn k te iubesc aliluia iti doresk




Statusuri pentru facebook nr.6:

Va spun un lucru strict secret

M-am abonat la internet

Si-n prima zi de stat pe chat

9 gagici am agatat



Si le-am chemat la 7 fix

La barul din cartierul X

Cand le-am vazut pe toate 9

Doamne,parc-am intrat la ZOO



Prima-i bruneta cu par drept

Pe maini,pe fata si pe piept

Si m-a privit zambind usor

Trantita intr-un carucior



A doua insa m-a uimit

Cu nasul ei cel ascutit

Putea sa taie castraveti

Dintr-un judet in alt judet



A treia mi-a ranjit cuminte

Cu gura fara nici un dinte

C-un jet de stropi s-a prezentat:

\"Salut,sunt Silvia Scarlat\"



A patra tipa cred c-avea

Vreo 4 tone si ceva

Din fusta-i stramta de nailon

Faceai huse la camion



Pe-a cincea n-o vedeam deloc

Doua grisine-n varf cu-n smoc

Spre mine cand s-a indreptat

De la efort a lesinat



A sase-i buna,ma incita

Insa de-a saptea e lipita

Vai,ce mirifice fapturi

Trei maini,un ochi si doua guri



A opta arata beton

Proptita intr-un carucior

La 83 de ani si-un pic

Mi-a zis ca vrea sa-i fiu gagic



A noua tipa dragii mei

Te dizolvai in ochii ei

\"Eu sunt Mariana\"mi-a soptit

O noapte-ntrega ne-am iubit



Acuma daca vreti sa stiti

De ce am ochii obositi

Si merg mai cracanat putin

Mariana mea era...Marin!!:))=))




Statusuri pentru facebook nr.7:

Stiti de ce isi pune Olteanu ceasu in gura cand se culca???Ca sa ii miroasa dimineata gura a TIC-TAC!!!:)):)):))




Statusuri pentru facebook nr.8:

cand eram tanar fecior ,eram spaima bancilor,umblam noaptea la furat,spargeam cate-in bancomat,furam euro si lei si le dadeam la femei =))=))=)) hai k i tare




Statusuri pentru facebook nr.9:

Ai mei nu au avut habar cat de sus pot eu sa sar---> acum ca nu mai am nimik de ascuns, pot sa ma duc tot mai sus ;) daca sti mel. da un vot ;))




Statusuri pentru facebook nr.10:

priviti aici cele mai ieftine preturi din romanta la doar 50 d bani un loc bun de dat cu capul




Statusuri pentru facebook nr.11:

CaNd ErAm MaI mICa MeRgEaM La NuNtI sI mA lUaU bAbElE dE oBrAz Si ZiCeAu: ,,tU uRmEzI!!!''.... AcUm Ca SuNt MaI mArE mErG lA iNmOrMaNtaRi Si Eu IaU bAbElE dE oBrAz Si Le ZiC: ,,VOI URMATI!!!'' :))) :d :P VOT PLZZZ




Statusuri pentru facebook nr.12:

“Viata are trei reguli:



Paradoxul: Viata e un mister. Nu iti pierde vremea incercand sa il descifrezi.



Umorul: Pastreaza-ti simtul umorului. Mai ales in ceea ce priveste persoana ta. Este o putere mai mare decat multi isi inchipuie.



Schimbarea: Aminteste-ti ca nimic nu ramane la fel.”



“Moartea nu e trista. Trist este faptul ca multi oameni nu traiesc cu adevarat.”




Statusuri pentru facebook nr.13:

mai am doua si f*t toata firma...




Statusuri pentru facebook nr.14:

Am draci pe lumea asta murdara,

Imi vin dracii de la sine,

Si nu`sh de ce

Cei mai multi draci

Ii am pe tine..plss vot:*




Statusuri pentru facebook nr.15:

Nu Ma SuPaR pE tInE...........cA eStY mAi UrAt Ca MiNe:)))




Statusuri pentru facebook nr.16:

No f*ck'n status




Statusuri pentru facebook nr.17:

mare-ti e gradina Doamne, paorta-i deschisa si prostii sar gardul...:))




Statusuri pentru facebook nr.18:

Je m'appelle Vasile Mure Je veni de la padure Je gasi nevasta-n pat Se randez vous cu-n alt barbat Quand je preparai ciomagu' Mon amie sarise gardu' Il tombeau dans la urzici Sur son cur numai basici!




Statusuri pentru facebook nr.19:

ViAtZa S`aR PuTeA Sa Nu FiE PeTrEcErEa La KrE Ai SpErAt, DaR DaK ToT SuNtEm AiCi.... Sa DaNsAm




Statusuri pentru facebook nr.20:

Don't be sad, don't be blue, Frankenstein was ugly too! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu