Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

daca viata iti intoarce spatele...nu te da batut..ignor-o




Statusuri pentru facebook nr.2:

Iubirea este o chestie ce te face sa razi atunci cand esti obosit!..........Iubire e, e cv minunta!

Asi vrea...

Sa fim tot impreuna

Sa te tin strans de mana

Sa-ti shoptesk usor

TE ADOR [By Simii ] ....




Statusuri pentru facebook nr.3:

Nu uita ca te faci parte din inima meaaaaaaaaaaaaa :xxxxx




Statusuri pentru facebook nr.4:

te iubesc am scris in soare ...tu esti dragostea mea mare :x:x:x:x




Statusuri pentru facebook nr.5:

xXssaxasxasx




Statusuri pentru facebook nr.6:

sa fiu mereu langa inima ta,

eu ti-as da toate,zilele toate,

as imparti cu tn viatza mea

pe jumatate,pe jumatate...




Statusuri pentru facebook nr.7:

atunci cand iubesti nu spera prea mult k cel iubit nu va crede in dragostea ta si te va lasa mai bn fi u cea iubita si nu trada




Statusuri pentru facebook nr.8:

stau si plang in fata ta, nu vezi ca ea nu te vrea,... te iubesc :((




Statusuri pentru facebook nr.9:

un chibrit aprins

e usor de stins

dar o dragoste curata

nu se stinge niciodata




Statusuri pentru facebook nr.10:

Fiecare stea e lumea mea......cand esti tu cu mine......parca totu'i bine!! ......... :X




Statusuri pentru facebook nr.11:

Mi-e dor de tine si suspin...pe tine te doare undeva chiar dak iti spun...




Statusuri pentru facebook nr.12:

iubeste.....




Statusuri pentru facebook nr.13:

mai bine te flatez decat sa te faultez,..




Statusuri pentru facebook nr.14:

eu dorm in fiecare noapte, dar inima mea nu doarme niciodata pt ca se gandeste la tn




Statusuri pentru facebook nr.15:

TU+EU=INTALNIRE yubire vreau sa fi langa mn sa te alint sa te sarut sa te imbratisez....TE YUBESCK!!!:x:x:x




Statusuri pentru facebook nr.16:

te yubesc ma yubesty imi gresesti iti gresesc cu aceeaasi moneda iti platesc iti dau haina dp mne dar nu ma confunda cu ori si cine




Statusuri pentru facebook nr.17:

Yubytaaa, sa'tzy zic ceva:.... A fost al meu inaynteaa ta...Luatzy'l toate dupa mynee...Ca el tot la myne vyne...Sy normallll...Nu va convyneeeeeeeeeeeee !




Statusuri pentru facebook nr.18:

Esti cool

Toata lumea zice ca's nebun

Am bateriile pe full

Te iubesk,iti jur




Statusuri pentru facebook nr.19:

viata mea,inima mea,iubirea mea

te iubesc ca viata mea

te iubesc fara incetare

te iubesc inima mea mea

esti viata mea,iubirea mea




Statusuri pentru facebook nr.20:

Iubirea este oarba....ea te urca!!! ea te coboara :(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu