Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

voi incetea sa te IuBeSC atuNgi CinD Un PiktoR va PuTeA sA pikteze sunetu unei PetaLe de trandafir in cadere in oceanu de cristal ..... sau poate nici atungi :*




Statusuri pentru facebook nr.2:

Toamna si inca iubesc:X




Statusuri pentru facebook nr.3:

” As vrea acum sa ma trezesc cu un sarut, cu tine, sa sa-ti spun ca te iubesc, sa ma atingi pe mine, sa nu conteze vreun prieten ci numai tu si eu. TE IUBESC!!! ”




Statusuri pentru facebook nr.4:

poti s spui "te iubesc" intr-o secunda?

dak da,da-mi o secunda din viata ta,iti voi fura un minut,te voi saruta o ora si te voi iubi o viata:X




Statusuri pentru facebook nr.5:

Inima mea e ca un hotel,din cand in cand te opresti la mine...m`am saturat...vreau sa pleci din el...vreau TOTUL sau NIMICde maine!!!




Statusuri pentru facebook nr.6:

dragostea dintre doua persoane este iubirea

iubirea este ca o petala de trandafir

dureroasa si frumoasa




Statusuri pentru facebook nr.7:

iubesk sa fiu iubit:X:XX:X:X:X:




Statusuri pentru facebook nr.8:

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.




Statusuri pentru facebook nr.9:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri pentru facebook nr.10:

De ce iubirea vietii mele a pleca pe aripi de vant uitat..nestiind cat poate iubi o fata un baiat si el nu va mai sti niciodata...si inima mea ce a incetat sa mai bata!!




Statusuri pentru facebook nr.11:

!!!..Iubeste BAIATUL care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjata..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri pentru facebook nr.12:

dragostea e ka maioneza gretoasa:-$




Statusuri pentru facebook nr.13:

Te vad prinstele,ochii mei sclipesc k ele,tu ejti soarele ji luna,bucuria vietii mele.De-as avea putere,sa privesc in ochii tai,si sa iti spun k "TE IUBESC",credema k nu glumesc.




Statusuri pentru facebook nr.14:

Timpul trece......trec zile...ore..minute..secunde...in care nu te pot avea langa..mine nu imi mai poti spune TE IUBESC ...MIE DOR DE TINE..MIE DOR DE NOI...MIE DOR..:-




Statusuri pentru facebook nr.15:

Intr-o zi vreau sa ma furi si sa ma duci departe.

Asi vrea sa fim doar noi doi singuri in noapte...




Statusuri pentru facebook nr.16:

de sdragostea mea nu tia pasat knd ai pleakt si mai lasat sa sufar ktva ani buni dan fina aqm ai venit si tiai dat seama k cel mai bn ar fii sa ne impakm tecred da orice ai face nu pot sa uit[.................]




Statusuri pentru facebook nr.17:

intr-o speranta iubirea se ascunde...si pentru o viata dragostea ta imi ajunge...te vreau pe tine sa-mi fii suflet pereche si jumatatea care ma intelege...te ubesc scumpi meu drag si iubit...




Statusuri pentru facebook nr.18:

tOt ce simt pt. TINE :x sunt sentimente ce [ NU vreau ] sa mOara maine !




Statusuri pentru facebook nr.19:

a iubi e bine dar sa sti pe cine sa nu spui iubit la orice tampit




Statusuri pentru facebook nr.20:

nu imi dau seama k gresesc dar o fac atat de bne...:-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu