Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Mama mereu imi zicea ca baietii sunt de treaba...Ce minciuna ! Sunt niste lenesi imputiti !




Statusuri pentru facebook nr.2:

Afara-i frig si innorat,

In soba arde mama,

De lustra tata-i spanzurat,

Copiii gantul si-au taiat,

Cu lama ... :)




Statusuri pentru facebook nr.3:

stiu sa fac bani de pe fraierii ca tine:))




Statusuri pentru facebook nr.4:

Wey care o pus ‘u’langa’i’ pe tastatura k am vrut sa-i scriu la una misto shi ma scris muisto




Statusuri pentru facebook nr.5:

dusmani ma invidiaza




Statusuri pentru facebook nr.6:

Foaie verde solzi de peste uite PROSTU CUM CITESTE:)):))




Statusuri pentru facebook nr.7:

Degeabah` te iubeshc` daca n`am thupeu in ochi` sa te privesc`!Ash vrea sa fiu mai tupeistha` dar cnd sOnth` cu tine`, acest cuvant nu exista`! [;x] (By DeNySuCk`)




Statusuri pentru facebook nr.8:

bagamias p**a in ea de viatza de rahat:))




Statusuri pentru facebook nr.9:

Am demonstrat de multe ori ca stiu sa pierd si sa castig Am demonstrat mereu ca stiu cand sa plang si cand sa rad Am demonstrat c'atunci cand altii m'au scuipat i'am invatzat ce'nseamna sa respecti un om cu'adevarat!Chiar daca toate astea's vorbe eu stiu ca'n viata's trecatoare si'am invatzat ce'nseamna lupta dintr'o singura'ntamplare!




Statusuri pentru facebook nr.10:

/̵͇̿̿/̿̿”̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿




Statusuri pentru facebook nr.11:

dulce sau amar,cuminte sau vulgar,sunt mereu original




Statusuri pentru facebook nr.12:

Capu-i mic si mintea-ti sta lejer :))




Statusuri pentru facebook nr.13:

Daca vrei sa ma cunosti

Si adresa mea s-o sti

Sunt eleva-n Anul 8

La scoala de smecherii :D:D:D




Statusuri pentru facebook nr.14:

cand esti inconjurat de oameni care nu-ti plac........ziua e de rahat:|:|:|...




Statusuri pentru facebook nr.15:

purtam blugi rupti bem bere si chyulym perupte dar niciodat nu o sa uitam orele pierdu-te.....!




Statusuri pentru facebook nr.16:

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care…




Statusuri pentru facebook nr.17:

vREAU CEVA DOAR PENTRU MINE

CA STIU CUM SA`MI MEARGA BINE

DACA MA INTRBI DE TINE

DUTE TARE CAT TE TINE




Statusuri pentru facebook nr.18:

lumea se sfarseste... uita-te in jur... nu mai exista dragoste ci doar bestii in calduri




Statusuri pentru facebook nr.19:

sunt sexy ma scoti la un pepsi:D




Statusuri pentru facebook nr.20:

ViAT`ZA e` PLinA d` C***t....sH`i U ESt`Hi PliN d` VIATA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu