Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Voi fii pana am sa mor

Ingerul tau paziotoriar

Iar tu toata viata ta

Vei fii alinarea mea




Statusuri pentru facebook nr.2:

Sunt dulke rau..Pe plakul thau..Shi d-aia mori de dragul meu..Am suflet bun..Shi nu sunt hoatza...Iti aduk zambetul pe fatza :X:X:X




Statusuri pentru facebook nr.3:

pe nisipul din gradina a trecut un calator si a lasat 4 cuvinte mult suces in vitor




Statusuri pentru facebook nr.4:

cand te va...simt k imi sare inima din piept




Statusuri pentru facebook nr.5:

A iubi e bine...dar sa sti pe cine.....sa nu spui iubit....la orice tampit;)





bY***ViSSuRRi CoLLoRRaTTe***




Statusuri pentru facebook nr.6:

Team iubit e trekutul,te iubesk e prezentul,viitorul meu va fii te iubesk cat voi trai!!!!!te iubesk emy mult mult mult




Statusuri pentru facebook nr.7:

grea ie viata unui peste kand se zbate pe uscat dar mai grea ie viata feti kand se zbate sub baiat




Statusuri pentru facebook nr.8:

Uneori ajunge uh sarut.Un "Te iubesk!" chear si un soptit.Un "Multumesc!".O apreciere sincera.Este atat de frumos sa faci pe cineva fericit.




Statusuri pentru facebook nr.9:

:*:*:*[][][]EMINESCU scrie MULTE cuvinte DE iubire SHI de DOR:*:*:*[][][] eu ITI scriu DOAR cinci CUVINTE:*:*:*[][][] Te IuBeSc PaN` Am Sa MoR:*:*:*[][][]




Statusuri pentru facebook nr.10:

Astazi mancam dintr~o farfurie sh maine PurTasi duShManie:-P..Ma voRbiti pela spate,,traiti Din perversiTate




Statusuri pentru facebook nr.11:

te iubesk si te ador k pe un pui d curca chior . imi vine sa te omor si sa te bag sub covor...beskkkk




Statusuri pentru facebook nr.12:

8 litere , 2 cuvinte , un singur inteles..... I LOVE YOU:x:d




Statusuri pentru facebook nr.13:

Ma vrei inapoi? Eu nu.Iti spun doar atat:Nu miza pe faptulc a odata m-ai facut sa pplang




Statusuri pentru facebook nr.14:

“““Pot Sa Plec, Pot Sa Stau...Pot Sa Fac Ce Vreau! Si Dak Plec, Unde Merg Tot Cu Mine Il Iau! Poate Stii, Poate Nu, Da` Itzi Spun Mereu... El A Fost Si Va Ramane Doar Al Meu! :X””””




Statusuri pentru facebook nr.15:

te iubesk in stil kabana k esti doolshe k bomboana...te iubesk in stil amrani k sa imi oftik dusmani:D...sh atunci knd na`m ce face te ubee in stil versace:X:X:X;X;)




Statusuri pentru facebook nr.16:

Sa spun ce ma facut sa fiu atent la ea:felul in care mergea,felul in care vorbea,felul in care trage cu ochiul sageti direct la mine in inima la propriu...




Statusuri pentru facebook nr.17:

In lumea mea care e o mare intrebare tu esti raspunsul fara ezitare….

te stiu din cartile de basme si povesti…..cat de tandru esti……

prin felul in care iubesti stii ca ma innebunesti…




Statusuri pentru facebook nr.18:

te iubesc si nu-ti dai seama plang cand nu te vad unde esti unde esti vreau sa te vad sa te sarut esti iubirea vieti mele dar tu nu




Statusuri pentru facebook nr.19:

Seara-ncetisor s-a lasat si intreg orasul s-a culcat

Te astept sa vii...

Numai un minut makr.

Dar tu nu vi si te astept in zadar



Ma mai uit odata in calea ta..

Nu esti tu....e altcineva

Eu incep sa plang, sa suspin incet si rar

Dar tu nu vi si te astept in zadar



by stefy ...alexa_stefy15




Statusuri pentru facebook nr.20:

tu esti linga mine dar deja mi-e dor de tine!te uby printzu meu frumos!!! by(tkanna)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu